شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 30663
سردبیر فصلنامه نامه قم اعلام کرد

فراخوان انتشار مقاله فصلنامه فرهنگی - پژوهشی «نامه قم»

قم نيوز : قم نیوز: سردبیر فصلنامه فرهنگی - پژوهشی نامه قم وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از اعلام فراخوان انتشار مقاله برای این فصلنامه خبر داد.
فراخوان انتشار مقاله فصلنامه فرهنگی - پژوهشی «نامه قم»
به گزارش قم نیوز، مسیح علی‌پور با بیان اینکه نشریه فرهنگی - پژوهشی نامه قم در زمینه مطالعات اجتماعی، فرهنگی، تاریخی و هنری قم منتشر می‌شود گفت: این فصلنامه به صاحب امتیازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و مدیر مسئولی حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه است.

وی ضمن اعلام فراخوان انتشار مقاله فصلنامه فرهنگی - پژوهشی نامه قم اظهار کرد: به منظور تحقق اهداف نشریه، از تمام اساتید گرامی، صاحب نظران و دانشجویان فعال در زمینه‌های ذکر شده دعوت می شود، دستاوردهای بدیع و ارزشمند علمی خود را برای انتشار به این نشریه ارسال کنند.

علی پور با بیان اینکه آثار مورد داوری و ارزیابی قرار می‌گیرند تصریح کرد: فصلنامه فقط مقاله‌هایی را می‌پذیرد که در زمینه موضوعات فرهنگی استان و حاصل پژوهش نویسنده باشد.

سردبیر فصلنامه فرهنگی - پژوهشی نامه قم با بیان اینکه مقاله‌ها باید بر اساس شیوه‌نامه فرهنگستان زبان و ادب فارسی نوشته شود عنوان کرد: مقاله نباید در سایت‌ها یا نشریات علمی و پژوهشی دیگر به چاپ رسیده باشد.

وی در ادامه پست الکترونیکی nameh.qom@gmail.com، شماره تلفن ۰۲۵۳۷۷۰۶۵۶۸ و شماره نمابر ۰۲۵۳۷۷۰۶۵۶۸ را راه‌های ارتباطی با دفتر فصلنامه برشمرد و افزود: علاقمندان می‌توانند اطلاعات تکمیلی و راهنمای تنظیم مقالات را در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به نشانی qom.farhang.gov.ir ملاحظه کرده و یا به دفتر نشریه به آدرس خیابان شهید لواسانی(ساحلی) جنب اداره کل ثبت احوال، طبقه سوم مجتمع فرهنگی هنری شهید لواسانی، مراجعه کنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchx-nx.23nv-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما