جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : 30760
مدیرکل انتقال خون قم خبر داد‌

فعالیت پایگاه انتقال خون قم در ایام ماه مبارک رمضان در ساعات پس از افطار‌

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل انتقال خون استان قم از فعالیت پایگاه انتقال خون ‌قم در ساعات پس از افطار در ماه مبارک رمضان خبر داد.
فعالیت پایگاه انتقال خون قم در ایام ماه مبارک رمضان در ساعات پس از افطار‌
به گزارش قم نیوز، مرتضی نوریان بااشاره به اینکه روز ۲۴ خرداد هرسال در جهان به عنوان روز اهداکنندگان خون نام‌گذاری شده است، اظهار داشت: از ۱۸ تا ۲۴ خرداد به عنوان هفته انتقال خون نامگذاری شده ‌که امسال با ماه مبارک رمضان مقارن شده است.

مدیرکل انتقال خون استان قم با بیان اینکه در این هفته در مراسمی از بانوان و جوانان اهداکننده خون و کسانی که میزان اهدا خون بالایی داشته اند تقدیر می شود، افزود: برنامه اهدای خون مدیران اجرایی و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی روز شنبه ۲۲ خرداد ماه در قم اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه پایگاه های انتقال خون شهر قم از جمله برنامه های در دستور کار است، خاطرنشان کرد: پایگاه انتقال خون روح الله قم با همکاری رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه استان و همچنین خیران توسعه یافته ‌و ۱۸ تخت به این پایگاه افزوده شده است.

نوریان‌ گفت: برای اینکه مردم روزه دار بتوانند بهتر در امر اهدای خون مشارکت داشته باشند، پایگاه روح الله با ۲۲ تخت خونگیری از ساعت ۲۱ و ۳۰ الی ۲۴ شب به جز روزهای تعطیل فعال است.

مدیرکل انتقال خون استان قم با بیان اینکه در شب‌های قدر ساعت ارائه خدمات برای مردم بیشتر می‌شود، عنوان کرد: در طول ماه مبارک رمضان صبح ها مرکز اصلی که در تقاطع ۱۵ خرداد قرار دارد، می توانند اهدای خون داشته باشند.

‌انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfxedm.w6dxvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما