سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب : 30879
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداري قم :

خانواده و خانواده محوری محوریت برنامه های اوقات فراغت استان قم است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل امور زنان و خانواده استانداري قم گفت: براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، خانواده و خانواده محوری محوریت برنامه های اوقات فراغت استان قم قرار گرفته است.
خانواده و خانواده محوری محوریت برنامه های اوقات فراغت استان قم است
به گزارش قم نیوز، معصومه ظهیری در نشست هم‌اندیشی ترویج اهدای خون که پیش از ظهر امروز در تالار امام رضا فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه این‌گونه شوراها نهاد مشورتی عالی برای بازوهای اجرایی هستند اظهار داشت: کمیته‌هایی هم در حاشیه این شورا وجود دارند که مجری اجرای مصوبه‌ها هستند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداري قم با اشاره به اینکه ۲ مصوبه خاص در دوماه گذشته توسط همین شورا تصمیم گیر شده است، افزود: در روز ۲۱ تیر بحث ترویج و گرامی داشت حجاب و عفاف راداریم و نشست تخصصی در این زمینه در استانداری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مصوبه دوم این وشورابا توجه به نزدیک شدن به تابستان بحث اوقات فراغت است، خاطرنشان کرد: بحث اوقات فراغت را هم با ارگان‌های مرتبط هماهنگی‌های لازمه مانند بسیج جامعه زنان، آموزش و پرورش، کانون‌های فرهنگی و اداره کل ورزش جوانان انجام‌شده و می‌شود.

ظهیری با اشاره به اینکه با کانون‌های فرهنگی آموزش و پرورش جلسه‌ای برگزارشده است، تأکید کرد: مصوب شده است که بحث خانواده و خانواده محوری به‌عنوان محور بحث اوقات فراغت این کانون‌ها در دستور کار قرار بگیرد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداري قم با اشاره به اینکه تأکید بر بحث خانواده مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، گفت: باید در تمامی امور ازجمله اوقات فراغت توجه به این امر در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مادران خانواده نقش فرهنگ‌سازی را بر عهده‌دارند، خاطرنشان کرد: در جلسات مهارت زندگی که برگزار می‌شود بحث ترویج اهدا خون بانوان هم در دستور کار قرار خواهد گرفت تا مادران خانواده بتواند فرهنگ خانواده را به این سمت سوق دهد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgy79w.ak9zu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما