?>?> عملکرد کند بانک‌ها در اعطای تسهیلات به طرح‌های اشتغالزا | قم نیوز
شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : 3428
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم عنوان کرد:

عملکرد کند بانک‌ها در اعطای تسهیلات به طرح‌های اشتغالزا

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان قم از عملکرد کند برخی از بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات به طرح‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی انتقاد کرد.
عملکرد کند بانک‌ها در اعطای تسهیلات به طرح‌های اشتغالزا
به گزارش قم نیوز، حسن رحمانی با بیان اینکه برخی از بانک‌های استان در پرداخت مانده اعتبارات بنگاه‌های زودبازده و کارآفرین در سال جاری، همکاری جدی با دبیرخانه کارگروه اشتغال ندارند، گفت: در حال حاضر برخی از بانک‌های استان قم به طرح‌های متقاضی تسهیلات اشتغالزایی به راحتی تسهیلات پرداخت نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این امر موجب کند شدن امر اشتغالزایی و افزایش نرخ بیکاری استان خواهد شد.

دبیر کارگروه اشتغال استان قم شرایط دشوار و پیچیده پرداخت تسهیلات به متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی در بانکها و درصد بالای نرخ سود بانکی را از جمله مهم‌ترین معضلات سیستم بانکی در حال حاضر عنوان کرد و از مسئولین بانک‌ها به‌عنوان بازوان مالی بنگاه‌های زودبازده و کارآفرین خواست تا با دیدگاه مسئولانه تری به موضوع اشتغالزایی جوانان استان نگاه کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در ادامه با بیان اینکه هم اکنون پرونده‌های زیادی در دبیرخانه کارگروه اشتغال استان در انتظار دریافت تسهیلات است، افزود: با تامین اعتبار مذکور تعداد زیادی از جوانان استان مشغول به کار خواهندشد.

رحمانی همچنین در خصوص طرح ایجاد مشاغل خانگی در استان نیز گفت: از زمان تصویب و ابلاغ این آیین نامه تاکنون به ۳ هزار و ۲۴۸ پرونده به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال رسیدگی شده و برای پرداخت تسهیلات به بانک‌های استان ارسال شده است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.rapct1a5vbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما