شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۱
کد مطلب : 34522
منبع : شهر نیوز
معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم مطرح كرد:

ضرورت ساماندهي فعاليت كارگران ساختماني با مشاركت دستگاه‌هاي مسئول

قم نيوز : قم نگار: معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم ساماندهي فعاليت كارگران ساختماني را ضروري دانست و خواستار مشاركت دستگاه‌هاي مسئول در اين امر شد.
ضرورت ساماندهي فعاليت كارگران ساختماني با مشاركت دستگاه‌هاي مسئول
به گزارش قم نگار، اميرسامع با اشاره به نياز مردم به خدمات كارگران ساختماني و شيوه استفاده از اين كارگران كه در برخي از نقاط شهر تجمع مي‌كنند بيان كرد: البته در اين خصوص روش عرضه و تقاضا نادرست است و اين شيوه از جنبه‌هاي مختلف صحيح نيست.

وي با اشاره به اينكه روش عرضه و تقاضا در بخش كارگران ساختماني اشكالات جدي دارد اظهار داشت: در خصوص جابه‌جايي اثاثيه اين مشكل حل شده است و در بخش ساختماني هم بايد چنين اتفاقي بيفتد و شركت‌هاي كاريابي بايد كارگران را آموزش داده و زيرپوشش قرار دهند.

معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم گفت: وقتي كه اين كارگران زيرپوشش شركت‌هاي كاريابي مختلف قرار گيرند مردم نيز با يك تماس تلفني مي‌توانند كارگر مورد نياز خود را انتخاب كنند و اين امر نيازمند مشاركت دستگاه‌هاي متولي است.

وي خاطرنشان كرد: بايد در اين حوزه دستگاه‌هاي مختلف بايد جلساتي را با هدف ساماندهي كارگران برگزار كنند. سامع خاطرنشان كرد: اداره كار، شركت‌هاي فعال در حوزه كاريابي و... در اين خصوص بايد وارد عمل شوند و شهرداري نيز در اين زمينه آماده است كه همكاري‌هاي لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcf0tdm.w6dj0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما