سه شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : 3562
قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

حضور مردم در انتخابات برای دشمن مایوس کننده است

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مطلب مهمی که مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم به آن تاکید کردند، اهمیت حضور مردم در انتخابات است که برای دشمن و عوامل داخلی آن بسیار مایوس کننده است.
حضور مردم در انتخابات برای دشمن مایوس کننده است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمود عبداللهی امروز با اشاره به دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری در سالروز قیام ۱۹ دی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنان دیروز خود بر چند امر تکیه داشتند که نخستین آن گرامیداشت حماسه ۱۹ دی و بیان اهمیت این حماسه برای پیروزی در برابر رژیم پهلوی و آغاز یک جنبش عظیم جهانی بود.

وی افزود: شهدایی که مردم قم در حادثه ۱۹ دی در قم تقدیم کردند، پایه‌گذار حرکت‌های مهمی بودند که بعد از آن، در ایران و کشورهای منطقه انجام شد.

قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه بیداری مردم در ۱۹ دی بیداری‌های گسترده‌ای را به دنبال داشت، افزود: نقطه آغازین انقلاب اسلامی حماسه ۱۹ دی و قیام مردم قم بود.

وی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب مانند همیشه در سخنان دیروز خود مردم را به صبر و بصیرت توصیه کردند، چراکه آگاهی، توجه به شرایط زمان، ایستادگی و دشمن‌شناسی را از مسائل مورد نیاز جامعه امروز است.

عبداللهی ادامه داد: البته نکته مهم در کنار بصیرت، ضرورت بهره‌گیری از مقاومت، صبر، ایستادگی در مقابل استکبار و نهراسیدن از اوست.

وی گفت: از موضوعاتی که در تداوم انقلاب موثر است و در آینده هم منشأ پیروزی ملت ایران خواهد بود، دو عامل ایستادگی مسئولان در برابر فشارهای خارجی و منحرف نشدن آنها از مسیر اصلی انقلاب و در مقابل آن حضور هوشمندانه مردم در متن حوادث انقلاب اسلامی است.

قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: این دو عامل قوام بخشنده از نکات مهمی بود که رهبر انقلاب ملت را به آن توصیه کرده‌اند و در مقابل حرکت دشمنان برای ضربه زدن به این نظام را حرکتی بی‌نتیجه خواندند.

وی افزود: نکته مهم دیگری که در کلام مقام معظم رهبری، تاکید ایشان بر بی‌اثر بودن تحریم‌های دشمنان برای به زانو درآوردن ملت ایران بود.

عبداللهی اظهار کرد: برخی در داخل کشور سعی دارند به مردم القا کنند که این تحریم‌ها در کشور ما اثر گذار خواهد بود، در حالی که این یک اشتباه است و ما امروز در اوج قدرت هستیم که دلیل آن هم همین برنامه‌ریزی‌هایی است که امروز برای ضربه زدن به ما انجام می‌دهند.

وی گفت: عوامل داخلی دشمنان تلاش می‌کنند در تکمیل پازل دوستان غربی خود کشور را موضع ضعف نشان‌ دهند، در حالی که رهبر معظم انقلاب بر قدرت نظام برای مقابله با تهدیدات تاکید کردند.

قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان داشت: تعبیر رهبر انقلاب برای اینکه ما امروز در شرایط بدر و حنین هستیم، این معنا را دارد که ما در اقتدار کامل هستیم.

وی اضافه کرد: ایشان در صحبت‌های دیروز خود به مردم نسبت به موضوع انتخابات هشدارهایی دادند که بررسی این هشدارها و شاخصه‌ها در شرایط کنونی می‌تواند بسیار مفید باشد.

عبداللهی افزود: مقام معظم رهبری در سخنان دیروز خود مانند همیشه ملت ایران را راهبری و راهنمایی کردند و به همه نشان دادند در شرایط کنونی بهترین خط مشی چیست و در حرکت‌های آینده چگونه باید عمل کنند.

وی ابراز داشت: ایشان با بیان شایستگی‌های یک نماینده مجلس راه را برای انتخاب درست در انتخابات اسفندماه باز کردند.

قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: از صحبت‌های دیروز ایشان می‌توان این گونه بهره‌برداری کرد که مسئولیت در اسلام برای هر کس فرصتی برای خدمت‌رسانی برای مردم است، نه یک طعمه برای رسیدن به مواهب مادی.

وی ادامه داد: نامزدهایی که در انتخابات وارد می‌شوند باید واقعا قصد خدمت داشته باشند و کسانی که هدف قدرت‌طلبی و ثروت‌اندوزی دارند، نباید از طرف مردم انتخاب شوند.

قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان متذکر شد: مطلب مهم دیگر که مقام معظم رهبری نیز به آن تاکید کردند، اصل حضور مردم در انتخابات است که برای دشمن و عوامل داخلی آن بسیار مایوس کننده است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.-nxt23nmiftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما