يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب : 36584
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم مطرح کرد

آموزش مصرف بهینه آب به دانش‌آموزان با اجرای طرح داناب

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزش متوسطه اداره کل اموزش و پرورش استان قم گفت: با توجه به حضور 220 هزار دانش‌آموز در استان، آموزش مصرف بهینه آب ضروری است.
آموزش مصرف بهینه آب به دانش‌آموزان با اجرای طرح داناب
به گزارش قم نیوز، علیرضا یاری ظهر امروز در آیین افتتاحیه دانش‌آموزی نجات آب(داناب) با اشاره به مشارکت شرکت آب منطقه‌ای استان با آموزش و پرورش در اجرای این طرح، اظهار کرد: مسئله آب یک مسئله مهم برای تمام جهان به شمار می‌رود که برگزاری این گونه همایش‌ها برای آموزش در زمینه صرفه‌جویی این مایع باارزش بسیار لازم و ضروری است.

وی چکه کردن شیرهای آب در مدارس را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: برای صرفه‌جویی در آب این موضوع نیز باید رعایت و فرهنگ‌سازی شود زیرا کودکان آینده‌سازان کشور هستند بنابراین لازم است به آن‌ها توصیه کنیم تا مصرف آب را مدیریت کنند.

یاری ادامه داد: مسئله بحران آب کاملاً جدی است و مشارکت همه مردم و مسئولان در مدیریت و حفظ آب را طلب می‌کند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به وجود ۲۵۰ مرکز آموزشی در استان اظهار کرد: با آموزش این دانش‌آموزان که ۵۲ هزار نفر از آنان در مقطع متوسطه اول مشغول به تحصیل هستند می‌توان به همین تعداد خانواده و نیز به شمار بیشتری از افراد اطلاع‌رسانی کرد.

وی با اشاره به رسالت معلمان و دبیران اظهار کرد: معلمان دارای پنج ویژگی برجسته شامل صحبت کردن، شنیدن، فهمیدن، قبول کردن و اجرا کردن هستند که امیدواریم در زمینهٔ مصرف بهینه آب نیز این رسالت را به‌عنوان سکان‌داران نظام آموزش‌ و پرورش عهده‌دار شوند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfjtdm.w6dvcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما