دوشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 3719
با هدف بررسی مشکلات و پیگیری مصوبات سفر استاندار قم صورت گرفت؛

بازدید فرماندار قم از روستاهای بخش سلفچگان

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم در ادامه بازدیدهای خود از روستاهای بخش‌های مختلف قم به بازدید از روستاهای بخش سلفچگان پرداخت.ش
بازدید فرماندار قم از روستاهای بخش سلفچگان
به گزارش قم نیوز، مطابق معمول دوشنبه‌ها عبدالسعید حقیقی‌مقدم فرماندار قم امروز نیز برنامه بازدید از روستاهای استان قم را دنبال کرد و در پنجمین سفر خود به بازدید از روستاهای بخش سلفچگان پرداخت.

وی در این بازدید که با هدف بررسی وضعیت اجرایی شدن مصوبات سفر استاندار قم به بخش سلفچگان برگزار شد، نسبت به بازدید از ۲۳ روستای دهستان راهجرد اقدام کرد.

فرماندار قم در حاشیه این بازدید در خصوص بازدید خود از روستاهای استان قم و به ویژه روستاهای بخش سلفچگان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی منجر به پیشرفت و آبادانی روستاها می‌شود، اجرای طرح‌های هادی است.

وی تاکید کرد: ضروری است که مردم روستا در زمینه اجرای این طرح‌ها همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد اجرای هرچه بهتر طرح‌های هادی و پیشرفت و آبادانی روستاها باشیم.

شایان ذکر است که استاندار قم به همراه مدیران این مهر ماه امسال با سفر به بخش سلفچگان نسبت به بررسی وضعیت این بخش و تصمیم‌گیری برای حل مشکلات روستاهای آن اقدام کردند.

در دومین سفر استاندار قم به بخش سلفچگان ۵۰ مصوبه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان برای حل مشکلات و توسعه و پیشرفت این بخش به تصویب رسید.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.8bfurhbz9iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما