دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : 6918
فرماندار قم عنوان کرد:

پرهیز از اجرای سلیقه‌ای طرح‌های روستایی

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت: در اجرای طرح‌های روستایی نباید احساسی و سلیقه‌ای عمل کنیم بلکه باید طبق برنامه نسبت به اجرای طرح‌ها همت داشته باشیم.
پرهیز از اجرای سلیقه‌ای طرح‌های روستایی
به گزارش قم نیوز، عبدالسعید حقیقی‌مقدم پیش از ظهر امروز در جمع روسای شوراها و دهیاران بخش جعفرآباد به سفر استاندار قم به این بخش در سال گذشته اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته اقدامات خوبی در زمینه اجرایی شدن مصوبات سفر استاندار قم به بخش جعفر آباد انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه پیگیری برای اجرایی شدن همه این مصوبات با جدیت انجام خواهد شد، گفت: تمام ظرفیت‌ها برای اجرایی شدن این مصوبات که در راستای خدمت به مردم بخش جعفرآباد در سفر استاندار قم به تصویب رسید به کار گرفته می‌شود.

فرماندار قم در ادامه با اشاره به بروز برخی مشکلات اظهار کرد: نباید در اجرای طرح‌های روستایی احساسی و سلیقه‌ای عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر برخی از پروژه‌ها که بیش از ۱۵ سال بلاتکلیف مانده بود، اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: اگر فعالیت‌ها و امور بر اساس منطق پیگیری شود، قطعا نتایج مطلوبی حاصل خواهد شد.

حقیقی‌مقدم با اشاره به اینکه در بخش جعفر آباد در مدت زمان دو سال ۲۶ میلیارد تومان هزینه شده است، تاکید کرد: در نخستین دور سفر استاندار قم ۱۰ میلیارد تومان و در دور دوم این سفر ۱۶ میلیارد تومان به این بخش اعتبار اختصاص داده شده است که رقمی قابل توجهی است.

وی با اشاره به تصویب ۱۱۲ مصوبه برای پیشرفت این بخش و حل مشکلات در قالب سفرهای استاندار گفت: اجرایی شدن این مصوبات بخش اعظمی از مشکلات این بخش را حل خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.ydviw6d1cgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما