سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 38617
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تهيه پروژه مطالعاتي المان هاي شهري در دومين جشنواره نمادهاي شهري رضوي

قم نيوز : قم نیوز: ابراهيم معتمدي قائم مقام شهردار قم از تهيه پروژه مطالعاتي در حوزه المان هاي شهري در دومين جشنواره ملي نمادهاي شهري رضوي خبر داد.
تهيه پروژه مطالعاتي المان هاي شهري در دومين جشنواره نمادهاي شهري رضوي
به گزارش قم نیوز، ابراهيم معتمدي با اشاره به آغاز و رونمايي از پوستر دومين جشنواره ملي نمادهاي شهري رضوي اظهار كرد: اين جشنواره در دوره دوم نيز در قالب جشنواره بين المللي امام رضا(ع) با محوريت سازمان فرهنگي، هنري ورزشي شهرداري قم برگزار مي شود.

وي با اشاره به برگزاري نخستين دوره جشنواره ملي نمادهاي شهري رضوي در قم، تصريح كرد: تحليل جشنواره نخست در جلسات متعدد صورت گرفته و سعي شده مشكلات دور نخست رفع شود و در دوره دوم اتفاقات خوبي رقم خواهد خورد تا خروجي خوبي در حوزه المان هاي شهري داشته باشيم.

قائم مقام شهردار قم با اشاره به پيش بيني در قالب دومين جشنواره ملي نمادهاي شهري رضوي خاطرنشان كرد: هنر ساخت المان هاي شهري خصوصا با محوريت آموزش جوانان در اين جشنواره اولويت دارد.

وي با اشاره به زمانبندي جشنواره ملي نمادهاي شهري رضوي، تصريح كرد: برگزاري نمايشگاه عكس و نمايشگاه ماكت المان هاي طراحي شده جزو برنامه هاي پس از داوري است و در مراسم اختتاميه از برگزيدگان اين جشنواره تقدير مي شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcefp8x.jh8vzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما