پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۸
کد مطلب : 40158
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
آیت‌الله علوی گرگانی:

بی‌تفاوتی به ارزش‌های دینی و اخلاقی امنیت را از بین می‌برد

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: اگر ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی در جامعه اجرا نشود، هیچ کس در امنیت نخواهد بود و همه جا بوی فساد خواهد داد.
بی‌تفاوتی به ارزش‌های دینی و اخلاقی امنیت را از بین می‌برد
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمد علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار سردار مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند«جامعه اصلاح نمی‌شود مگر اینکه اول خواص آن اصلاح شوند».

وی با بیان اینکه خواص جامعه، علما و امرا هستند چون مردم از این دو دسته تبعیت می‌کنند افزود: اگر خواص جامعه از هر لحاظ پایبند به ارزش‌های دینی، اخلاقی و اسلامی و الهی باشند، قطعا مردم هم این گونه عمل خواهند کرد.

این مرجع تقلید بیان کرد: انتظار این است خواص در جامعه به وظایف خود درست عمل کنند و به تبع آن، آحاد جامعه هم اصلاح شوند، هر اندازه دین در جامعه به اجرا در بیاید، مشکلات جامعه هم کمتر خواهد شد.

آیت‌الله علوی گرگانی گفت: اگر ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی در جامعه اجرا نشود، هیچ کس در امنیت نخواهد بود و همه جا بوی فساد خواهد داد.

وی اظهار کرد: باید برای از بین بردن مشکلات فرهنگی حرکت، تلاش و برنامه ریزی کرد و از این طریق به فکر اصلاح جامعه بود و نباید نسبت به ارزش‌های دینی و اخلاقی بی‌تفاوت بود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdch6znk.23nvmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما