چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 41029
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اهتمام مديريت شهري به برنامه‌محوري

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با اشاره به اينكه برنامه‌هاي شهرداري به صورت برنامه‌محور دنبال مي‌شود گفت: كمبود اعتبارات از مهمترين چالش‌هاي شهرداري در ماه‌هاي اخير بوده كه بايد براي حل آن تلاش شود.
اهتمام مديريت شهري به برنامه‌محوري
به گزارش قم نيوز، دكتر سقاييان‌نژاد در جلسه شوراي معاونين استانداري قم برنامه محوري مجموعه شهرداري قم طي ماه‌هاي اخير را مورد توجه قرار داد و گفت: برنامه جامع مديريت استان قم براي تحقق چشم انداز ۱۴۰۴ تهيه و براي تصويب به مراجع قانوني ارسال شده است.

وي يكي از مشكلات مهم مجموعه مديريت شهري را عدم پيشرفت پروژه‌هاي عمراني تلقي و خاطرنشان كرد: كمبود اعتبارات از مهمترين چالش‌هاي شهرداري در ماه‌هاي اخير بوده كه بايد براي حل آن تلاش شود.

استاندار قم نيز در اين جلسه با بيان اينكه در يك سال گذشته تعامل بسيار خوبي بين دستگاه‌هاي مختلف حاكم بوده است افزود: خدمات ارائه شده به مردم و زائران در ايام مختلف به ويژه عيد نوروز و نيمه شعبان نتيجه همين همكاري بوده است.

مهدي صادقي هفته دولت را فرصت مناسبي براي نمايش نتيجه عملكرد دولت و مجموعه دولت در استان دانست و با بيان اينكه آگاهي مردم از خدمات ارائه شده حق ايشان است گفت: مديران بايد نسبت به ارائه دستاوردهاي خود در قالب نمايشگاه سيماي اميد ويژه هفته دولت اهتمام ويژه داشته باشند.

وي در ادامه با تاكيد بر ضرورت نيازسنجي و بررسي كارشناسي قبل از اجراي پروژه‌ها اظهار كرد: خوشبختانه اين مهم در طرح‌هاي آغاز شده از يك سال گذشته در مجموعه مديريت شهري قم مورد توجه قرار گرفته است.

نماينده عالي دولت در استان همچنين اهتمام مديران ارشد استان بر پيگيري مشكلات پروژه‌هاي آغاز شده در دوره‌هاي قبل را مورد توجه قرار داد و تصريح كرد: رفع مشكلات اين طرح‌ها نيازمند فرصت و دقت است.

استاندار قم با بيان اينكه در مسير حل مشكلات پروژه‌هاي عمراني و اقتصادي استان به دنبال بهترين راهكارها هستيم خاطرنشان كرد: در تلاش هستيم تا با كمترين هزينه و به صورت بهينه اين مشكلات را رفع كنيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcf1xdj.w6dy0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما