چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : 4199
محمدی:

امپراطوری آمریکا رو به نابودی است

قم نيوز : قم نیوز: دبیر علمی چهاردهمین جشنواره شیخ طوسی گفت: پس از نابودی امپراطوری شوروی و با ظهور انقلاب اسلامی امروز شاهد نابودی امپراطوری آمریکا هستیم.
امپراطوری آمریکا رو به نابودی است
به گزارش قم نیوز، منوچهر محمدی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه چهاردهمین جشنواره شیخ طوسی که در سالن شهید عارف‌الحسینی مدرسه عالی امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی را در سطوح مختلف می‌توان مورد بررسی قرار داد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی را می‌توان در چهار سطح ملی، منطقه‌ای، نظام جهانی و تاریخ بشریت مورد بررسی قرار داد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی توانست یک نظام دیکتاتوری دو هزار و ۵۰۰ ساله را سرنگون سازد و یک حکومت اسلامی را مستقر کند و همچنین موازین شرعی و احکام اسلامی که بیش از دو هزار سال در حکومت غایب بوده است را وارد حکومت کنند.

دبیر علمی چهاردهمین جشنواره شیخ طوسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانست یک نظام مبارزه با سلطه و استبداد را در جمهوری اسلامی حاکم کند، تصریح کرد: زمانی که در جهان دو قطب با نام‌های شوروی و آمریکا وجود داشت انقلاب اسلامی ظهور پیدا کرد و توانست معادلات سیاسی جهان را به هم بزند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تاریخ بشریت را ورق زد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با پیروزی خود بر نظام استکبار توانست تحولات عظیمی را ایجاد کند و همچنین به تاریخ ننگین خودبیگانه جهان اسلام پایان دهد و دوران جدیدی برای اسلام رقم بزند.

محمدی با بیان اینکه ما امروز شاهد امپراطوری آمریکا هستیم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی توانست این خودباوری را در بین مسلمانان ایجاد کند که می‌توانند با حاکمان مستبد خود مبارزه کنند و امروز ما شاهد بیداری اسلامی در کشورهای منطقه هستیم.

وی با بیان اینکه تمام بیداری‌ها و جنبش‌هایی که در جهان به راه افتاده است شباهت‌هایی با یکدیگر دارند، یادآور شد: نخستین شباهت نقش جوانان در پیش قراولی این حرکت‌هاست و دومین شباهت نقش زنان و شباهت سوم غیر مسلح بودن این جنبش‌هاست.

دبیر علمی چهاردهمین جشنواره شیخ طوسی با بیان اینکه در هیچ‌یک از این جنبش‌ها سازش با حاکمان و صاحبان قدرت و ثروت مشاهده نمی‌شود، تصریح کرد: این جنبش‌ها نشان داده‌اند که تمام موانعی که در مقابل انقلاب‌هایشان قرار دارد را برخواهند داشت.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.o8ebjh8zo9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما