چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : 4197
صبح امروز؛

چهاردهمین جشنواره شیخ طوسی آغاز به کار کرد

قم نيوز : قم نیوز: چهاردهمین جشنواره شیخ طوسی با حضور اندیشمندان داخلی و بین‌المللی آغاز به کار کرد.
چهاردهمین جشنواره شیخ طوسی آغاز به کار کرد
به گزارش قم نیوز، چهاردهمین جشنواره شیخ طوسی پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از طلاب و دانش‌آموختگان جامعه‌المصطفی العالمیه در سالن شهید عارف‌الحسینی مدرسه عالی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

در این جشنواره که به مدت دو روز به طول خواهد انجامید در روز نخست شرکت‌کنندگان به ارائه مقالات خود پرداختند و در روز دوم این همایش جشنواره شیخ طوسی با سخنرانی دکتر شهاب‌الدین صدر نایب رییس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام اعرافی رییس جامعه‌المصطفی العالمیه در سالن قدس مدرسه‌عالی امام خمینی (ره) به کار خود پایان خواهد داد.

حجت‌الاسلام امیدی در مراسم افتتاحیه این جشنواره با بیان اینکه ۱۹۱ مقاله به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره شیخ طوسی ارسال شده است، بیان داشت: از مجموع این مقالات چهار مقاله رتبه نخست، دو مقاله رتبه دوم و هفت مقاله نیز رتبه سوم را کسب کرده و همچنین ۱۴ مقاله شایسته تقدیر شناخته شده‌اند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه بیداری اسلامی در کشورهای منطقه در شرایط حساسی قرار دارند و با توجه به اهمیت بیداری اسلامی موضوع چهاردهمین جشنواره شیخ طوسی را بیداری اسلامی انتخاب کردیم و مقالاتی که ارائه شد در این زمینه بوده است.

منوچهر محمدی دبیر علمی جشنواره شیخ طوسی نیز در این مراسم با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارکه فجر و تقارن جشنواره شیخ طوسی با این مناسبت، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی را می‌توان از چهار سطح ملی، منطقه‌ای، نظام جهانی و تاریخ بشریت مورد بررسی قرار داد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی توانست یک نظام دیکتاتوری چند هزار ساله را سرنگون سازد و در طول ۳۲ سال با تمام مشکلات و توطئه‌های دشمنان مقابله کند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.oq0a2bqsmla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما