جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 42538
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت تیراندازی با کمان استان قم خبر داد

دعوت کماندار نوجوان قم به تیم ملی

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت تیراندازی با کمان استان قم از دعوت کماندار نوجوان و آینده‌دار قمی برای حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی خبر داد.
دعوت کماندار نوجوان قم به تیم ملی
به گزارش قم نیوز، احمد فتحی امروز گفت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیراندازی با کمان رده‌های سنی پایه کشورمان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان بخش پسران، با دعوت استعدادها، نخبه‌ها و دارندگان عناوین برتر کشور به انجام رسید.

وی با اشاره به دعوت کماندار آینده‌دار و مستعد استان قم به این اردو، خاطرنشان کرد: نفراتی که مد نظر کادر فنی تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان برای سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه به منظور پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی این رشته هستند، تمرینات خود را در سایت تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی بزرگ آزادی تهران برگزار کردند.

دبیر هیأت تیراندازی با کمان استان قم بیان کرد: تمرینات و برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری در اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان تیراندازی با کمان در رشته کامپوند به مدت دو روز در سایت تیراندازی با کمان آزادی برگزار شد.

وی با اشاره به دعوت از رضا ده‌پرور کماندار آینده‌دار قم از سوی سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان برای حضور در این اردو، بیان کرد: ده‌پرور با توجه به سابقه بسیار خوبی که از خود با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور بر جای گذاشته، یقینا آینده‌ درخشانی دارد و همواره مورد توجه کادر فنی تیم‌های ملی خواهد بود.

فتحی بیان کرد: در تیر ماه سال جاری بود که استعدادهای خوش‌آتیه استان‌های مختلف در مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی رده سنی جوانان کشور به میدان رفتند و این رقابت‌ها به دلیل اینکه انتخابی تیم ملی محسوب می‌شد از نظر فنی و کیفی سطح بالایی داشت.

وی با بیان اینکه کماندار مستعد قم یعنی رضا ده‌پرور در این دوره از مسابقات موفق به کسب عنوان دوم و مقام نایب‌قهرمانی کشور شد، ابراز کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط فدراسیون تیراندازی با کمان، این پیکارها به منظور انتخاب برترین کمانداران رده‌های سنی نوجوانان و جوانان ایران به انجام رسید.

دبیر هیأت تیراندازی با کمان استان قم عنوان کرد: این دوره از مسابقات در کنار انگیزه بالایی که از سوی کمانداران به منظور به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم ایجاد کرده بود، به دلیل اینکه حکم گزینشی ﺗﯿﻢ‌های ﻣﻠﯽ ﻧﻮﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﻭ ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ را داشت با کیفیت خوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های تیراندازی با کمان دو رده سنی نوجوانان و جوانان آزاد ایران و انتخابی تیم ملی نیز ﺑﻪ ﻣﯿﺰﺑﺎﻧﯽ سایت ﻓﺪﺭﺍﺳﯿﻮﻥ ﺗﯿﺮﺍﻧﺪﺍﺯﯼ ﺑﺎ ﮐﻤﺎﻥ به انجام رسید، افزود: کمانداران در تلاش برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم دو رشته ﺭﯾﮑﺮﻭ و ﮐﺎﻣﭙﻮﻧﺪ به میدان رفتند و خوشبختانه رضا ده‌پرور از تیم هیأت قم خوش درخشید.

فتحی یاد آور شد: در بین برترین‌های رشته کامپوند مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان تیراندازی با کمان، رضا ده‌پرور از تیم هیأت قم بعد از فردین کلانتری از تیم هیأت زنجان در جایگاه دوم قرار گرفت و با کسب مقام نایب‌قهرمانی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی نیز راه یافت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbwsba.rhb5fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما