چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 43892
منبع : پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی قم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

برخی با اهداف سیاسی به دنبال تضعیف طرح تحول نظام سلامت هستند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: عده‌ای با اهداف سیاسی درحال خدشه وارد کردن به طرح تحول نظام سلامت هستند.
برخی با اهداف سیاسی به دنبال تضعیف طرح تحول نظام سلامت هستند
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل ایرانی‌خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این دیدار ضمن ابلاغ تبریک خود و وزیر بهداشت به آیت‌الله سعیدی در خصوص تمدید حکم تولیت آستان مقدس گفت: خدمت در شهر قم یک افتخار بزرگ به شمار می‌رود که امیدواریم همه بتوانیم خادم این آستان مقدس باشیم.

وی در ادامه به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور و برکات آن اشاره کرد و افزود: در قالب اجرای این طرح اقدامات بسیاری در امر بهداشت و درمان رخ داد که به عنوان یک انقلاب می‌توان از آن یاد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد: مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و ائمه جمعه بارها و بارها از برکات این طرح سخن گفته‌اند و مردم عزیز هم شاهد خدمات گسترده طرح تحول هستند که شاهد رضایت آنها هستیم.

وی تاکید کرد: عده‌ای با اهداف سیاسی درحال خدشه وارد کردن به این طرح عظیم هستند که از دوستداران نظام انتظار داریم اجازه ندهند این حرکت عظیم با نگاه‌های نازل دچار خدشه شود.

ایرانی‌خواه گفت: یکی از مشکلات ما سازمان‌های بیمه‌گر هستند که به دلیل طلب بیش از 150 میلیارد تومانی که از آنها داریم نتوانسته‌ایم کارانه پزشکان و پرستاران را طی 10 ماه گذشته پرداخت کنیم.

در این دیدار آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ضمن قدردانی از تلاش‌های جامعه پزشکی گفت: پزشکان همواره خدمات گسترده‌ای را در جامعه ارائه می‌کنند که قدردان زحمات آنها هستیم.

وی افزود: فردی همانند وزیر محترم بهداشت در راس این کار و همچنین طرح تحول حضور دارد و این چنین ایثارگرانه اقدام به فعالیت می‌کند و در تعجبم که چرا اینگونه با وی رفتار می‌شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: عده‌ای روی شاخه نشسته و در حال بریدن همان شاخه هستند که امیدواریم با دعای مومنین و اقدامات شایسته دولتمردان این مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcf0cdj.w6dm1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما