يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 44192
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح کرد

اضافه شدن 800 تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی استان قم در دولت یازدهم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از اضافه شدن 800 تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی استان در دولت یازدهم خبر داد.
اضافه شدن 800 تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی استان قم در دولت یازدهم
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل ایرانی خواه در همایش مدیران و مسؤولان توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور، با اشاره به وضعیت اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور اظهار کرد: طرح تحول سلامت انقلابی در حوزه سلامت ایجاد کرده و نقش ویژه‌ای در کاهش مشکلات پیچیده سلامت داشته است.

وی به کاهش هزینه‌های کمرشکن پرداختی از جیب مردم و تکریم دردمندان در مراجعه به مراکز درمانی اشاره کرد و افزود: این موارد تنها بخشی از برکات طرح تحول نظام سلامت به شمار می‌رود که مردم و مسوولان سال‌ها آرزوی آن را داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به حمایت رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید از اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: نگاه‌های سیاسی از طرح تحول نظام سلامت و وزارت بهداشت که مجمو‌عه‌ای سیاسی نیست برداشته شود.

وی با تاکید بر اینکه دلسوزان نظام نباید اجازه دهند خدشه‌ای در طرح تحول نظام سلامت وارد شود، افزود: امروز با توجه به شرایطی که در گذشته وجود داشته تحول خوبی در بخش بهداشت و درمان صورت گرفته و امیدواریم اقدامات و برنامه‌های حوزه درمان نیز به خوبی پیش رود.

ایرانی خواه اثرات طرح تحول نظام سلامت در حوزه بیمارستانی را یادآور شد و گفت: نخستین بیمارستان قم حدود یک قرن قبل به وسیله آیت‌الله حائری یزدی در قم بنا شد و در این سال‌ها با اقداماتی که صورت گرفته تنها هزار و 200 تخت بیمارستانی به مجموعه تخت‌های استان اضافه شده است.

وی اضافه شدن 800 تخت بیمارستانی به مجموعه تخت‌های استان در دولت یازدهم را یادآور شد و افزود: اضافه شدن این ظرفیت به قم از برکات طرح تحول نظام سلامت و نگاه ویژه وزیر بهداشت برای رفع مشکلات زیرساختی این شهر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر اینکه حوزه بهداشت و درمان در قم طی سال‌های گذشته توسعه قابل توجهی داشته است، افزود: برنامه‌های این مجموعه برای بهبود خدمات درمانی در قم ادامه دارد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcj8vex.uqexhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما