پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 44121
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

راه اندازي ۸ غرفه جمع‌آوري پسماند خشك در شهر تا پايان سال

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سازمان مديريت پسماند شهرداري قم از ايجاد ۸ غرفه جمع‌آوري پسماند خشك در شهر تا پايان سال خبر داد.
راه اندازي ۸ غرفه جمع‌آوري پسماند خشك در شهر تا پايان سال
به گزارش قم نیوز، سيدعبدالله ميرابراهيمي با اشاره به گسترش غرفه‌هاي جمع‌آوري زباله خشك در شهر، اظهار كرد: تلاش ما اين است كه در هر محله‌اي يك غرفه براي تحويل پسماند خشك داشته باشيم؛ چراكه در نهايت هدف ما اين است كه خودرو به در خانه‌ها نفرستيم.

سرپرست سازمان مديريت پسماند شهرداري قم با اشاره به برنامه‌هاي اين سازمان براي توسعه غرفه‌هاي جمع‌آوري زباله خشك، گفت: ساخت حدود ۶ ساختمان را در بودجه امسال گذاشته‌ايم كه زمين ۵ ساختمان را از مناطق دريافت كرده و طراحي‌ها را انجام داده‌ايم.

ميرابراهيمي با بيان اينكه سياست سازمان مديريت پسماند ايجاد غرفه‌ها در قالب ساختمان‌هايي در شهر است تا خدمات بهتر ارائه شود، افزود: ابتداي سال گذشته در حدود هشت غرفه جمع‌آوري پسماند خشك در شهر وجود داشت كه اكنون به ۲۲ غرفه رسيده است.

وي با تاكيد بر افزودن هشت غرفه جمع‌آوري پسماند خشك در شهر تا پايان سال، گفت: سعي ما اين است كه تا پايان سال غرفه‌ها را به ۳۰ مورد برسانيم و همين تعداد غرفه هم سال ديگر استقرار دهيم.

سرپرست سازمان مديريت پسماند شهرداري قم با تاكيد بر ضرورت پراكندگي غرفه‌ها در سطح شهر، خاطرنشان كرد: سعي داريم شرايطي ايجاد كنيم كه شهروندان بتوانند اين غرفه‌ها را به خوبي در محل زندگي‌شان ببينند.

ميرابراهيمي افزود: سعي كرديم با طرح‌هاي متنوعي مانند تبادل گل يا كتاب با پسماند خشك يا ارائه كالاهاي متنوع غرفه‌ها را به شهروندان بشناسانيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb88ba.rhba5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما