چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 45850
منبع : خبرگزاری فارس
فرماندار قم مطرح کرد

ضرورت ساخت مدارس جدید در منطقه پردیسان

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت: نیاز آموزشی مردم منطقه پردیسان امروز جدی است و باید مدارس جدید زیادی در این منطقه احداث شود.
ضرورت ساخت مدارس جدید در منطقه پردیسان
به گزارش قم نیوز، رضا سیار  با اشاره به پیگیری مشکلات منطقه پردیسان توسط مدیران استان اظهار کرد: جلسات مستمری در این خصوص با مدیران دستگاه‌های اجرایی قم در استانداری و فرمانداری برگزار می‌شود و هر هفته شاهد برگزاری جلساتی با موضوع پردیسان در این مجموعه‌ها هستیم.

وی ادامه داد: بحث فاضلاب منطقه پردیسان یک معضل است، پروژه فاضلاب این منطقه نیاز به اعتبار سنگینی دارد و باید در زمان ساخت منطقه پردیسان زیرساخت فاضلاب همچون زیرساخت‌های آب و برق اجرا می‌شد. نباید در هنگام ساخت یک شهر جدید، احداث زیرساخت‌های آن به آینده واگذار شود.

فرماندار قم افزود: در هنگام شروع ساخت واحدهای مسکونی در منطقه پردیسان در خصوص عجله برای اتمام این واحدها بدون ایجاد زیرساخت‌های لازم در این منطقه هشدار داده بودم، آن زمان باید در ایجاد زیرساخت‌های منطقه پردیسان تسریع صورت می‌گرفت، اما این اتفاق نیفتاد.

سیار با اشاره به مشکلات منطقه پردیسان اظهار کرد: جلسات مستمر و دائمی برای حل این مشکلات داریم، نوع نیازهای مردم منطقه پردیسان در حال تغییر پیدا کردن است به همین دلیل برای رفع نیازهای مردم این منطقه در آینده در حال پیش بینی هستیم.

وی ادامه داد: نیاز آموزشی مردم منطقه پردیسان امروز یک نیاز جدی است و باید مدارس جدید زیادی در این منطقه احداث شود، منطقه پردیسان در زمینه زیرساخت‌های مذهبی و انتظامی همچون مسجد هم کمبود دارد، احداث واحدهای مسکونی در این منطقه تا حد زیادی انجام شده و تکمیل زیرساخت‌های آن هنوز باقی مانده است.

فرماندار قم افزود: باید به سرعت واحدهای خدماتی و تجاری در منطقه پردیسان راه اندازی شود، باید موانع پیش روی این مساله رفع شود و بخش خصوصی هم در راه اندازی این واحدها تسریع کند تا مشکلات مردم منطقه پردیسان کاهش پیدا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید در پروژه مسکن مهر در منطقه پردیسان همزمان با احداث واحدهای مسکونی زمین‌های تجاری واگذار و واحدهای تجاری در این زمین‌ها احداث می‌شد، اما این اتفاق نیفتاد. 

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbgwba.rhbsspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما