سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 48916
منبع : خبرگزاری فارس
معاون روابط عمومی و تبلیغات ناحیه امام حسین(ع) قم خبر داد

برگزاری طرح «نورالمبین» با محوریت امر به معروف در ماه مبارک رمضان

قم نيوز : قم نیوز: معاون روابط عمومی و تبلیغات ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم از برگزاری طرح «نور‌المبین» با محوریت امر به معروف و نهی از منکر یاد کرد و گفت: 20 نشست اخلاقی ویژه پایوران این ناحیه مقاومت در ماه مبارک رمضان برگزار مي‌شود.
برگزاری طرح «نورالمبین» با محوریت امر به معروف در ماه مبارک رمضان
به گزارش قم نیوز، سیدحسن حسینی نوده، با بیان اینکه در احادیث و روایات بسیاری به قرائت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان تاکید شده است، اظهار کرد: نیروهای ناحیه مقاومت امام حسین(ع) استان قم پنجشنبه هر هفته در برنامه انس با قرآن کریم سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های قرآنی ویژه پایوران ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم در سه سطح برگزار می‌شود، اضافه کرد: جمعی از اساتید برجسته قرآنی استان در این کلاس‌ها آموزش مباحث قرآنی را دنبال می‌کنند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم از برگزاری طرح «نور‌المبین» با محوریت امر به معروف و نهی از منکر یاد کرد و گفت: 20 نشست اخلاقی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا موسوی یکی از کارشناسان برجسته مسائل دینی ویژه پایوران این ناحیه مقاومت در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کلاس‌های تجوید ناحیه امام حسین(ع) در دو سطح ویژه کارکنان وظیفه این مجموعه برگزار می‌شود، تصریح کرد: آشنایی افراد با مفاهیم قرآنی و ترتیل‌خوانی قرآن کریم در این کلاس‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

حسینی نوده یادآور شد: مسابقه «واژه‌های قرآنی» نیز به منظور آشنایی کارکنان ناحیه امام حسین(ع) سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) با کلید واژه‌های قرآنی و پیامدهای آنها برگزار و به نفرات برتر نیز جوایزی اهدا می‌شود.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdch-wnk.23n6zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما