چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 54156
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم خبر داد

برگزاری نخستین دوره کونگ‌فو بانوان در قم / قم تیم اخلاق مسابقات زنان ایران

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم گفت: سبک‌های متنوع زیر مجموعه این هیأت‌‌ برای رشد و توسعه کونگ‌فو در بخش بانوان ساماندهی می‌شوند.
برگزاری نخستین دوره کونگ‌فو بانوان در قم / قم تیم اخلاق مسابقات زنان ایران
برگزاری نخستین دوره کونگ‌فو بانوان در قم / قم تیم اخلاق مسابقات زنان ایران
به گزارش قم نیوز حسن عباسی امروز  اظهار کرد: این موضوع به اطلاع تمامی نمایندگان سبک‌های فعال در قم اعم از کونگ‌فو توآ، نیو کونگ‌فو، کونگ‌فو توآ سنتی، کونگ‌فو پرتوآ، کونگ‌فو گرات‌سان، کونگ‌فو کمپو و تک رزم رسیده شده است.

وی اضافه کرد: هیأت‌‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم به دنبال ساماندهی امور بانوان و همچنین برنامه‌ریزی برای برگزاری نخستین دوره مسابقات استانی بخش بانوان است و به همین دلیل از تمامی سبک‌ها خواسته شده هر چه سریع‌تر نایب‌رئیس بخش بانوان سبک خود به همراه مربیان و داوران فعال آن سبک در حوزه بانوان را به هیأت‌‌ معرفی کنند.

رئیس هیأت‌‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم با اشاره به تصمیم هیأت‌‌ برای ساماندهی سبک‌های کونگ‌فو در قم، افزود: قطعا در صورت عدم رعایت این مهم، هرگونه فعالیت در این حوزه غیر قانونی است و مسوولیت مستقیم آن با رئیس سبک مربوطه خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هیأت‌‌ به منظور معرفی باشگاه‌ها و مربیان فعال کونگ‌فو در به دنبال این است که به شکل مستمر تبلیغات باشگاه‌های فعال کونگ‌فو استان را به شکل رایگان در کانال اختصاصی هیأت‌‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم انجام دهد.

عباسی سپس به درخشش تیم کونگ‌فو پرثوآ بانوان قم در مسابقات قهرمانی کشور اشاره و ابراز کرد: با تلاش‌های انجام شده توسط روح‌الله رستمی دبیر کمیته فرهنگی پرتوآ کشور و مسئول کونگ‌فو پرتوآ استان قم این تیم با نفرات آماده‌ای راهی رقابت‌ها شد و مجموعا با کسب هشت مدال رنگارنگ درخشید.

وی افزود: در رده سنی بزرگسالان این مسابقات زهرا احمدی و محدثه پناه‌زاده به مدال نقره دست یافتند و فاطمه فروزنده به همراه فاطمه رودگر صاحب نشان برنز شدند، ضمن اینکه در رده سنی نوجوانان سمانه ابوالحسنی صاحب نشان نقره شد و سارا احمدی‌پور، سونیاسادات لسانی و مائده معصومی برنز گرفتند.

رئیس هیأت‌‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم در پایان با بیان اینکه قم در بخش بانوان توانمندی بالایی در رشته کونگ‌فو دارد، اظهار کرد: مهمترین دستاورد این تیم کسب عنوان تیم نمونه اخلاق در بین تمامی تیم‌های شرکت کننده از سراسر کشور بود تا این تیم از نظر فنی و اخلاقی یک نماینده شایسته برای ورزش قم باشد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcai6nm.49nym15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما