شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : 6849
رضوی مهر بیان کرد:

بیداری اسلامی از معرفت امام‌شناسی امام هادی(ع) نشأت گرفته است

قم نيوز : قم نیوز: مشاور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: عنصر بیداری در منطقه از معرفت امام‌شناسی ائمه و به ویژه امام هادی ایجاد شده و در سایه‌سار احادیث این امام بزرگوار سیل خروشان در برابر ظلم و ستم جاری شده است.
بیداری اسلامی از معرفت امام‌شناسی امام هادی(ع) نشأت گرفته است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام جلال رضوی‌مهر  ضمن تسلیت شهادت امام علی‌النقی اظهار کرد: امام هادی به حق یکی از امامانی است که وجودش لطف خاص خداوند در حق مسلمین و اهل زمین بود.

وی با بیان اینکه دشمن به صورت مستمر در فکر قطع کردن ارتباطات مردم با امام هادی بود، گفت: دشمن تمام مسیرهای منتهی به امام را مسدود کرده و امام را در حصر قرار داده بود، ولی نتوانست از جانفشانی این امام در مرزبانی عقیدتی جلوگیری کند.

مشاور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: این امام بزرگوار با فریاد توحیدگرانه تا جایی پیش رفت که برای شناخت خدا شهادت را به جان خرید تا جامعه توحیدمحور باقی بماند.

وی تصریح کرد: امام هادی در تمام صحنه‌ها پیشتاز بود و خود برای برگزاری مناظره با همه گروه‌ها، مذاهب و ادیان پیشدستی می‌کرد و در هر ملاقات علمی پیروزمندانه بر همه شبهات و سئوالات فائق می‌شد.

رضوی‌مهر عنوان داشت: دشمن به خیال اینکه اگر گنبد و بارگاه این امام بزرگوار را تخریب کند، مردم از حضور در ملجأ شریف این امامان بازمی‌مانند، بنابراین اقدام به عمل قبیحانه بمب‌گذاری در حرم این امام کرد.

وی یادآور شد: شیعیان از اندک اموال خود برای بازسازی بارگاه امام هادی و حسن عسگری اقدام کردند و به زودی شاهد بازسازی بارگاه این دو امام خواهیم بود.

مشاور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: امروز عنصر بیداری در منطقه از چشمه زلال معرفت و امام‌شناسی ائمه به ویژه امام هادی جاری شده و در سایه‌سار احادیث این امام بزرگوار سیل خروشان به سوی انسانیت و مبارزه با ظلم و ستم در حرکت است.

وی با بیان اینکه اگر جان امام علی‌النقی در حصر بود ولی فکر امام هادی همه افکار مادی را تسخیر و اندیشه‌های شیطانی را فرونشانده بود، گفت: علم و صبر این امام بزرگوار در کنار علم وحیانی ایشان معجونی عبرت‌آموز برای شاگردان امام هادی بود تا همه هستی خود را ارزانی تفکر و ترویج علم این امام قرار دهند.

رضوی‌مهر عنوان داشت: امروز شاهدیم حوزه‌ها و دانشگاه‌ها مبانی فکری و عقیدتی خود را در زمینه سخنان این امام پایه‌گذاری کردند.

وی با اشاره به بودجه‌های استکباری و حرکت‌های قبیحانه نقش‌نمای صهیونیست گفت: این اقدامات سبب شده هر از گاهی به ساحت قدسی امامان معصوم جسارت کرده و جامعه انسانی را به طور عمومی و به ویژه شیعیان را ناراحت کنند.

مشاور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه به مزدوران مسلمان‌نمایی که به خود اجازه می‌دهند تا به محضر معصومان هتاکی کنند هشدار داد: عذرخواهی آنها پس از ارتکاب جرم کبیره پذیرفتنی نیست و باید منتظر عواقب شوم فردی و اجتماعی هتاکی خود باشند.

وی ضمن هشدار به مجامع قضایی گفت: بحث امنیت دینی و حرمت نمادهای مذهبی در دایره ویژه قضایی باید با مصونیت مورد پیگیری قرار گیرد و آتش‌افروزان بر قرآن و ناصواب‌گویان در حریم امامت را محکوم کرده و به اشد کیفر برسانند.

رضوی‌مهر یادآور شد: جامعه مسلمین امروز در شهادت امام هادی به فرزند برومندش مهدی عهد می‌بندند که هرگز لحظه‌ای از مسیر الهی برگزیدگان خداوند فاصله نگیرد و جسارت‌کنندگان به آنها را که بدون تردید مرتد هستند به جزای اعمال خود برسانند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.5aqct1av3bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما