?>?> سوگواری شهادت امام هادی(ع) امسال باشکوه‌تر برگزار می‌شود | قم نیوز
سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : 6944
رضوی مهر بیان کرد:

سوگواری شهادت امام هادی(ع) امسال باشکوه‌تر برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مشاور سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: روز شهادت امام هادی جهان شاهد اجتماعات گسترده و برپایی مراسم‌های باشکوه عزاداری با هدف پاسخ محکم به یاوه‌سرایی استکبار خواهد بود.
سوگواری شهادت امام هادی(ع) امسال باشکوه‌تر برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید جلال رضوی مهر  اظهار داشت: امروز استکبار و صهیونیسم به دنبال آن هستند که از وحدت مسلمانان انتقام بگیرند.

وی از غرب به عنوان شناگر در حال غرق یاد کرد و گفت: همه گزینه‌های غرب برای نابودی اسلام با شکست مواجه شده و غرب همانند غریقی است که برای زنده ماندن در قعر دریا در حال دست و پا زدن است.

مشاور سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به هتاکی اخیر شاهین نجفی در اهانت به امام هادی ابراز کرد: فعلی که از این شخص صادر شده در واقع اجرای دست نویس پروژه استکباری است که روزی قرآن را به آتش کشیدند، روزی به پیامبر اکرم جسارت کرده و یک روز مسجد را تخریب می‌کنند و امروز نیز به ساحت قدسی برگزیدگان الهی، امامان عدالت و مهرورزی توهین و جسارت می‌کنند.

وی با اشاره به کنسرت این خواننده گفت: جمعی که در اجرای کنسرت شاهین نجفی اجتماع کرده بودند به عنوان میتینگ فرهنگی و جمع هنرمندی نبودند بلکه جمع سیاسی بودند که با بودجه استکباری پشتیبانی مالی شده بودند تا یاوه‌گویی‌های او را در قالب هنر برای ضربه به اعتقادات بشنوند.

رضوی‌مهر تصریح کرد: در وهله اول از هنرمندان مسلمان که با شنیدن این خبر، این شخصیت بی‌ریشه مرتد را از جمع خود راندند تشکر می‌کنم چرا که بر همگان معلوم شده که سراینده این اشعار سخیف آدمی بی‌هویت و سیاسی است که عقده‌هایی از ناکامی‌های گذشته به دل دارد.

وی ادامه داد: از مراجع عظام تقلید که شجاعانه به نام حدود الهی حکم فردی که حریم عقیدتی میلیون‌ها مسلمان را مورد تجاوز قرار داده و به زلال اندیشه مسلمانان جسارت کرده، را ارتداد به عنوان حکم غیر قابل برگشت اعلام کردند، تشکر می‌کنیم.

مشاور سازمان اوقاف و امور خیریه از مجامع قضایی و قضات مستقل در سراسر دنیا خواست، اقدام چنین اشخاص خود فروخته‌ای را که گاهی در گوشه و کنار چنین سخنان بیهوده‌ای که عاری از هر مبانی و تفکر انسانی و مذهبی است را محکوم کرده و با عاملین، برگزارکنندگان چنین تجمعات و پشتیبانان آن برخورد کنند.

وی با اشاره به اینکه اسلام ناب هرگز اجازه توهین به ادیان آسمانی دیگر را به پیروان خود نداده است، گفت: توهین کنندگان افرادی هستند که اهل منطق، گفت‌وگو و تفکر نیستند بلکه اشخاص عاجزی هستند که حقوق روزمره زندگی خود را از فروش عقیده و بازیگری در چنین میدان‌های سیاسی به دست می‌آورند.

رضوی‌مهر تصریح کرد: چنین اشخاصی باید از مجاری قانونی و پیگیری‌های قضایی مورد پیگرد قرار گرفته و تکرار این بی‌خردی‌ها عواقب شومی برای بانیان چنین برنامه‌هایی خواهد داشت که در آینده نزدیک توسط احرار و آزادگان به ثمر خواهد نشست.

وی با تاکید بر اینکه حکم ائمه روی زمین نخواهد ماند، گفت: کسانی هستند که حاضرند برای احقاق حق اهل بیت جان و مال خویش را ببخشند و سلطه‌گران و بازیگران نمایشنامه‌های صهیونیستی را سر جای خود بنشانند.

مشاور سازمان اوقاف و امور خیریه یادآور شد: این افکار پلید ریشه در محیط خانوادگی افراد، پول‌های آلوده و رفت و آمد در مکان‌های نامناسب دارد.

وی خاطرنشان کرد: به فضل الهی، روز شهادت امام هادی جهان شاهد اجتماعات گسترده و برپایی مراسم‌های باشکوه عزاداری در رثای امام دهم شیعیان با حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.e8pbjh8oe9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما