قم نيوز : قم نیوز: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم موفق به کسب مقام برتر در بین ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور شد.
کسب مقام برتر توسط روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم
به گزارش قم نیوز، مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مراسمی با حضور سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از معاونین و مدیران این وزارتخانه از برترین های سومین همایش روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان های تابع تجلیل شد.

بنا بر این گزارش، از مدیر و کارکنان روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز در این همایش با اهدای لوح تقدیری از سوی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی، اطلاع رسانی و امور بین‌الملل تجلیل به عمل آمد.

در متن پیام محمد علی منفرد آمده است:
جناب آقای حسین نیازمند
مدیر محترم روابط عمومی اداره کل استان قم
توفیق در حوزه ارتباطات جز با مهر به کار و عشق به مردم میسر نمی‌شود به ویژه در روابط عمومی حوزه فرهنگ و هنر که جایگاه تکثر و تنوع فعالیت‌هاست و دشواری‌های آن تنها با عشق و مهرورزی از سر می‌گذرد.

کار کردن با مهر یعنی ساختن خانه از روی محبت یعنی کشتن دانه از روی لطف و برداشتن حاصل از روی شادی یعنی دمیدن دمی از روح خویش در هر آنچه می‌سازید؛ یعنی آرمیدن در سایه سار درختی که دیگران غرس کرده‌اند و غرس نهالی که آیندگان از برگ و بار آن بهره‌مند خواهند شد.

اهتمام شما در تولید آثار فاخر در سومین همایش روابط عمومی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شایسته قدردانی شناخته شد. این توفیق را به شما و همکاران‌تان تبریک می‌گوییم از شما که با مهر کوشیده‌اید تا روابط عمومی را به منزلت واقعی خویش رهنمون کنید سپاسگزاریم.

خاطر نشان می شود، سومین همایش روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور جمعی از معاونین، مدیران و روسای روابط عمومی های سراسر کشور در حسینه الزهرا سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.x9urak9z3pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما