چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : 7730
توکلی بینا:

از مخزن 20 هزار مترمکعبی در هفته دولت بهره برداری می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: مخزن 20 هزار مترمکعبی مهر یک، در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
از مخزن 20 هزار مترمکعبی در هفته دولت بهره برداری می شود
به گزارش قم نیوز، عبدالحمید توکلی‌بینا با اشاره به اقدامات این شرکت در زمینه توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان قم از ابتدای سال گذشته تاکنون موفق شده است که نسبت به اصلاح و توسعه ۹۱ کیلومتر از شبکه آب اقدام کند که بخش اعظمی از این اصلاح و توسعه در منطقه پردیسان بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۳۰ حلقه چاه جدید حفاری شده است، گفت: تجهیز، بهسازی و بازسازی چاه‌های موجود با بهره‌گیری از جدیدترین روش‌ها از دیگر اقدامات شرکت بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم به احداث دو مخزن ۲۰ هزار مترمکعبی اشاره کرد و افزود: مخزن مهر یک، تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد و مخزن مهر دو نیز در حال حاضر ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در ادامه با اشاره به حل مشکل آب رسانی به یکی از محلات محروم قم تصریح کرد: محله چوب‌بری‌ها سال‌ها از آب بهداشتی محروم بود و ما در این راستا یک پروژه را تعریف کرده و با ۱۳ کیلومتر لوله کشی مشکل تامین آب این محله را حل خواهیم کرد.

توکلی‌بینا زمان به بهره‌برداری رسیدن این پروژه را دو ماه آینده عنوان کرد و گفت: در اجرای این پروژه استانداری قم مساعدت داشته است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت احداث تصفیه خانه فوری اضطراری آب قم تصریح کرد: احداث تصفیه خانه فوری اضطراری آب قم ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و دی ماه شاهد به بهره‌برداری رسیدن این پروژه خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به اینکه طبق پیش‌بینی‌ها پروژه انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم تا پایان سال به صورت کامل به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: امیدواریم با افتتاح تصفیه خانه فوری اضطراری شماره سه قم بتوانیم ظرفیت تصفیه آب سرشاخه‌های دز را به طور کامل در محل تصفیه خانه فعلی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.payct1ayubc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما