يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : 8060
حاجی مظفری خبر داد:

750 بیمار مزمن روانی در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بهزیستی استان قم از وجود 750 بیمار مزمن روانی در قم خبر داد.
750 بیمار مزمن روانی در استان قم
به گزارش قم نیوز، ابراهیم حاجی‌مظفری ظهر امروز با بیان اینکه نگهداری برخی از مددجویان زیرپوشش بهزیستی به دلیل شرایط بیماری در خانه امکان پذیر نیست، عنوان کرد: در حال حاضر هزار و ۷۵۰ نفر بیمار مزمن روانی در استان قم وجود دارد که ۱۵۰ نفر از آنان به دلیل شدت بیماری در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی استان نگهداری می‌شوند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۲ هزار و ۲۶۸ نفر از معلولین، سالمندان و نیازمندانی که در روستاهای قم بودند توسط کارشناسان بهزیستی شناسایی شدند و اقدامات حمایتی از آن‌ها صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه اعتیاد بلایی خانمان‌سوز است به اقدامات این اداره کل برای پیشگیری از اعتیاد اشاره و ابراز کرد: برای ۷۲ هزار و ۷۴۰ نفر اقدامات آموزشی، آگاه‌سازی و پیشگیرانه از بروز اعتیاد انجام شد که بیشتر این اقدامات در محله‌ها، سکونتگاه‌های غیررسمی، روستاها و محیط‌های کاری صورت پذیرفت.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از معتادانی که به ترک اعتیاد روی می‌آورند باید به صورت جدی از سوی خیرین و نهادهای امدادی مورد توجه قرار گیرد، گفت: اداره بهزیستی استان قم سال گذشته به ۸ هزار و ۱۷۹ نفر از معتادین استان در حوزه‌های مختلف خدمات ارائه داد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.vdciw6dxxgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما