چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 8567

استعفای گل محمدی رد شد

قم نيوز : قم نیوز: پس از آن كه برخی رسانه ها عصر سه شنبه از استعفای یحیی گل محمدی از سرمربی گری تیم فوتبال صبای قم خبر دادند، هیات مدیره این باشگاه اعلام كرد كه با استعفای وی مخالف است.
استعفای گل محمدی رد شد
به گزارش قم نیوز، مدیر رسانه ای تیم فوتبال صبای قم روز چهارشنبه ضمن تایید استعفای گل محمدی از سرمربی گری صبای قم، گفت: این مربی پس از پایان تمرینات عصر سه شنبه با حضور در جمع بازیكنان از استعفای خود از سرمربی گری صبا خبر داد و با بازیكنان خداحافظی كرد.

رضا ملكی افزود: گل محمدی دلایل استعفای خود را اعلام نكرده است اما هیات مدیره و سرپرست باشگاه صبا سه شنبه شب با این استعفا مخالفت كرده اند و خواهان بازگشت گل محمدی به تمرینات تیم فوتبال صبای قم شده اند.

وی ابراز داشت: مجتبی رمضان بیگی سرپرست باشگاه صبای قم پس از استعفای گل محمدی از او خواسته است تا این مربی در آستانه دیدار حساس صبای قم و فجر سپاسی شیراز به تمرینات باز گردد.

اما حسین نجاتی، سرپرست تیم فوتبال صبای قم در جمع خبرنگاران گفت: تمرین روز سه شنبه تیم بنا به دلایلی كه ممكن است برای هر تیمی رخ دهد زودتر به پایان رسید اما برخی ها گمان كردند سرمربی ما استعفاء داده است.

وی از حضور گل محمدی در تمرینات روز چهارشنبه صبای قم خبر داد و افزود: دلیلی ندارد سرمربی تیمی كه نتایج خوبی گرفته است و مشكل خاصی نیز در تیمش وجود ندارد استعفا دهد.

گفتنی است برخی خبرگزاری های رسمی كشور سه شنبه شب بر روی خروجی اخبار خود كناره گیری سرمربی جوان تیم فوتبال صبای قم را منعكس كرده و اعلام كردند كه این مربی پس از حضور در تمرینات تیمش با بازیكنان خداحافظی كرده و از سرمربی گری صبا استعفا داده است.

تیم فوتبال صبای قم در چهار بازی ابتدایی لیگ دوازدهم برتر فوتبال ایران صاحب سه پیروزی و یك شكست شده و هم اكنون با ۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته است.

صبای قم در بازی های این فصل خود پیروزی چهار بر صفر مقابل پیكان تهران در خانه، پیروزی دو بر یك مقابل ذوب آهن اصفهان در خارج از خانه، شكست سه بر یك مقابل ملوان انزلی در خانه و پیروزی دو بر صفر مقابل پرسپولیس تهران در خارج از خانه را كسب كرده است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.-n6t23nmqftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما