شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : 15698
استاندار قم:

پیوند بین قوا سه گانه با ارزش‌های اسلامی در ایران افتخار بزرگی است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: در نظام مقدس جمهوري اسلامي همه قوا و مجموعه امت و دولت، تحت لواي ولايت و رهبري نظام، خدمت مي كنند و اين افتخار بسيار بزرگي است.
کرم رضا پیریایی، استاندار قم
کرم رضا پیریایی، استاندار قم
 به گزارش قم نیوز، کرمرضا پیریایی روز شنبه در مراسم خطبه خوانی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به ويژگي هاي بارز دولت اسلامي، نوع تعاريف و نگاه امام راحل و مقام معظم رهبري نسبت به دولت را شاخص و تعيين كننده دانست و افزود: همه بايد با دقت و تامل در چنين نگاه ويژه اي، در مسير آن گام بردارند.
 
پيريايي با بيان اين كه امسال هم مثل سال هاي گذشته، هفته دولت پر بركتي را شروع مي كنيم، به برنامه افتتاح طرح هاي عمراني اين هفته اشاره و تصريح كرد: در هفته دولت امسال، جمعاً 248 پروژه با اعتباري  بالغ بر 360 ميليارد تومان در استان قم افتتاح مي شوند.
 
وي هفته دولت را فرصت خوبي براي بررسي عملكرد و بيان خدمات مجموعه هاي دولتي در استان برشمرد و گفت:  امروز در پيشگاه كريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه(س) عهد و پيمان مي بنديم كه با نيت الهي در راه توسعه و پيشرفت روزافزون نظام مقدس جمهوري اسلامي و خدمت به زوار و مجاورين قدم بر داريم.
 
استاندار قم ادامه داد: از ويژگي هاي كارگزار نظام اسلامي اين است كه تمام تلاش هاي خود را براي رضاي خدا انجام داده و در اين راه همواره پروردگار متعال را ناظر و شاهد اعمال و كردار خود ببيند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcivqaz.t1aw32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما