يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : 15720
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قم عنوان کرد

ارائه خدمات شبانه روزی راهداری قم به زائران حرم حضرت معصومه(س)

قم نيوز : قم نیوز: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم از آماده‌سازی محورهای مواصلاتی استان قم برای تردد مسافران در دور دوم سفرهای تابستانی خبر داد.
ارائه خدمات شبانه روزی راهداری قم به زائران حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، مصطفی عباسی با تأکید بر این‌که توسعه و نگهداری از راه‌ها، صیانت از سرمایه‌های ملی و مردمی است، گفت: به همین منظور و در راستای خدمت رسانی مطلوب به زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه(س) این اداره به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات به مسافران در ایام تعطیلات می‌پردازد.
 
وی افزود: اداره راه و شهرسازی قم با اقداماتی نظیر خط‌کشی محورها، انجام عملیات ماسه آسفالت، نصب گاردریل و تابلو علائم و چراغ چشمک زن و همچنین رنگ‌آمیزی پایه تابلوهای حوزه استحفاظی به پیشواز سفرهای تابستانی رفته تا با آمادگی بیشتر، سفری ایمن و مطلوب را برای مسافران عزیز به ارمغان آورد.
 
عباسی اظهار داشت: آرام سازی و اصلاح شیب شیروان‌ها و عملیات لکه‌گیری محورهای حوزه استان برای تردد ایمن مسافرین عزیز از مهم‌ترین خدمات در راستای افزایش ایمنی راه‌ها است.
 
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اینکه جابه‌جایی مسافر، سفر ایمن و صرفه‌جویی در وقت رابطه‌ای مستقیم و ناگسستنی با وضعیت راه دارد، گفت: در این راستا عملیات لکه‌گیری در حوزه‌های روستایی و راه‌های شهری، بوته‌کنی و پاکسازی محورهای شهری و روستایی از جمله در آزاد راه قم ـ تهران و همچنین نصب سرعت‌گیر و اجرا در محورهای شهری و روستایی برای حفظ و نگهداری راه‌ها انجام شده است.
 
عباسی با بیان اینکه راه یک طیف وسیع بوده و مقطعی نیست خاطرنشان کرد: برای هر نوع راه باید طرح مخصوص آن را دید تا مردم در آن احساس امنیت و آسایش کنند، امروزه راه‌ها به یک مرکز امکان ارتباط با تمام دنیا تبدیل شده‌اند و محور برنامه‌های توسعه اقتصادی و اجتماعی یک کشور محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdce7f8z.jh8nwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما