يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 19491
در هفته هفدهم لیگ دسته اول

جوانان صبای قم 3 بر صفر به ولایت اهواز باختند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال جوانان صبای قم به دلیل حاضر نشدن در دیدار هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برابر ولایت اهواز متحمل شکست شد.
جوانان صبای قم 3 بر صفر به ولایت اهواز باختند
به گزارش قم نیوز، در حالی که دیدارهای مرحله گروهی از فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور به هفته‌های پایانی خود نزدیک شده است، تیم‌ها در تلاش برای صعود یا عدم سقوط از این لیگ به دسته پایین‌تر در حال رقابت هستند.

این در حالی است که امسال تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در ۲ گروه مقدماتی با یکدیگر به شکل دوره‌ای به رقابت می‌پردازند تا در پایان از هر گروه ۲ تیم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کند.

با اینکه در نهایت از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور ۲ تیم به لیگ برتر این رده سنی برای سال ۹۳ صعود می‌کند اما ۱۸ تیم در ۲ گروه ۹ تیمی برگزار کننده دیدارهای مرحله مقدماتی این فصل بودند و بازی‌ها به صورت نزدیک و نفس‌گیر برگزار شد.

در این بین تیم فوتبال جوانان صبای قم که با کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برای نخستین بار به لیگ دسته اول راه یافته است در گروه دوم مقدماتی با تیم‌های مطرحی همگروه بود و در نهایت نتوانست جواز صعود به مرحله نهایی را کسب کند.

البته فوتبالیست‌های جوان صبای قم با سرمربیگری مهدی گائینی از مربیان بومی فوتبال قم تا هفته شانزدهم این رقابت‌ها یعنی ۲ هفته به پایان بازی‌های مرحله گروهی یکی از شانس‌های اصلی صعود به مرحله نهایی این رقابت‌ها محسوب می‌شدند.

اما شکست در بازی حساس هفته شانزدهم در ورزشگاه تختی شهر مقدس قم برابر تیم فوتبال نفت امیدیه خوزستان امیدهای تیم جوانان صبای قم را برای راهیابی به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور به طور کامل از بین برد.

صبایی‌ها اگر می‌توانستند از تیم نفت امیدیه خوزستان حداقل یک امتیاز در بازی خانگی هفته شانزدهم بگیرند الان برای صعود شانس داشتند و ۱۰۰ درصد با هر مشکلی که بر سر راه وجود داشت به بازی هفته هفدهم با تیم ولایت اهواز می‌رفتند اما آن‌ها به دلیل اینکه هیچ شانسی برای رفتن به مرحله بعد ندارند از سفر به اهواز و رویارویی با تیم جوانان ولایت این شهر سرباز زدند تا نتیجه این بازی با توجه به غیبت تیم جوانان صبا در زمین مسابقه سه بر صفر به سود تیم ولایت اهواز ثبت شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdfo0f.yt0nn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما