قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: سه پروژه ساخت سالن ۱۵۰۰ نفره، استخر سرپوشیده و سالن منطقه ۱ تحت تعهدات استانی است که با توجه به حجم کار ۱۱میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان قم ۱۱ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
به گزارش قم نیوز، عباس جهان بین در جلسه ستاد پیگیری و نظارت بر مصوبات سفر مقام معظم رهبری که در تالار امام رضا (ع) استانداری قم با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، با اشاره به برنامه ها و پروژه های اداره کل ورزش و جوانان استان قم اظهار کرد: سه دسته پروژه بر عهده داشتیم که تعدادی ملی بود که سال گذشته دو ورزشگاه ۷تیر و نیروگاه از محل اعتبارات ملی به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: سه سالن ورزشی روستایی نیز با اعتبار مصوب ۳ و نیم میلیارد تومان بوده که تعدادی بیش از ۹۰ درصد پیشرفت دارند و قبل از ماه مبارک رمضان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به دو سالن منطقه ۲ و جمکران تصریح کرد: فاز یک سالن منطقه ۲ افتتاح شده و فاز دوم این پروژه نیز تا شهریور ماه به اتمام می رسد، طرح سالن جمکران نیز ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اتمام این پروژه ها نیز حدود۶۰۰ میلیون اعتبار نیاز دارد.

جهان بین با اشاره به پروژه های تامین اعتبارات استانی تصریح کرد: سه پروژه ساخت سالن ۱۵۰۰ نفره، استخر سرپوشیده و سالن منطقه ۱ تحت تعهدات استانی است که با توجه به حجم کار ۱۱میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

بهره برداری ۲۴ پروژه نوسازی مدارس مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به قم

محسن پورگلیان نیز در این جلسه با اشاره به طرح ها و پروژه هایاداره کل نوسازی مدارس استان قم اظهار کرد: این اداره کل انجام ۴۷ پروژه را بر عهده داشته که از این میان ۲۴ پروژه صددرصد به اتمام رسیده و تعداد ۲۳ پروژه در دست اقدام است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم با اشاره به اینکه ۹ پروژه ۱۲ میلیارد اعتبار نیاز دارد تا به بهره برداری برسد، افزود: کاربری این پروژه ها تعداد ۳۰ مورد آموزشی، ۱۴ ورزشی، ۲پرورشی بوده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjtme8.uqexizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما