شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب : 28038
دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام:

فرهنگسرای شهید نواب صفوی در قم احداث می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام از مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل اوقاف و امور خیریه و شهرداری قم در احداث فرهنگسرای شهید نواب صفوی خبر داد و گفت: کلنگ احداث این پروژه ۲۵ دی‌ماه امسال زده می‌شود.
فرهنگسرای شهید نواب صفوی در قم احداث می‌شود
به گزارش قم نیوز ، محمدمهدی عبدخدایی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به مجاهدت‌های جمعیت فدائیان اسلام اظهار داشت: به مناسبت پنجاهمین سالگرد شهید نواب صفوی درصدد احداث فرهنگسرا و حسینیه در جوار مرقد آن شهید هستیم.
 
دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام افزود: براساس نیت شهید نواب صفوی قبرهای ایشان و شهید سید محمد واحدی به قم منتقل شد و پیکر آن‌ها در وادی‌السلام آرام گرفت که برای تجلیل از مقام شامخ آن‌ها در نظر داریم فرهنگسرای و حسینیه فدائیان اسلام را کلنگ بزنیم.
 
وی از همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه قم و شهرداری قم در احداث این مجموعه خبر داد و گفت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه زمین را برای احداث فرهنگسرا اعطا می‌کند و شهرداری نیز در احداث حسینیه‌ای در این مکان ما را حمایت می‌کند.
 
عبدخدایی با اشاره به آمار شهدای جمعیت فدائیان اسلام تصریح کرد: 1000 شهید و ایثارگر از جمعیت فدائیان اسلام به انقلاب اسلامی تقدیم شده که درصدد هستیم با احداث فرهنگسرا و حسینیه در جوار قبر شهید نواب صفوی یاد و خاطره رشادت‌های آنان را گرامی بداریم.
 
دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام خاطرنشان کرد: در روز پنجشنبه 25 دی‌ماه کلنگ احداث فرهنگسرا و حسینیه در جوار قبر شهید نواب صفوی با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل اوقاف و امور خیریه و شهرداری زده می‌شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcaawnu.49nae15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما