شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : 28393
جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

فدائیان اسلام مسیر جهاد و شهادت را به دیگران نشان دادند

قم نيوز : قم نیوز: جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: فدائیان اسلام پیشگامان جهاد و شهادت بودند و این مسیر نورانی را به دیگران نشان دادند. خبرگزاری فارس: فدائیان اسلام مسیر جهاد و شهادت را به دیگران نشان دادند
فدائیان اسلام مسیر جهاد و شهادت را به دیگران نشان دادند
به گزارش قم نیوز ، محمد حسن نامی در حاشیه حضور در همایش بزرگداشت شهدای فدائیان اسلام در قم گفت: فدائیان اسلام با اراده پولادین و رشادت بی‌نظیر خود در دوران خفقان ستمشاهی در زمره یاران وفاداری برای دفاع از اسلام در آمدند که به تعبیر امام سجاد(ع) آتش داغ را در مشت خود گرفته و سرد کردند.
 
وی افزود: شهدای فدائیان اسلام پیشگامان جهاد و شهادت بودند و با اقدامات عالمانه، شجاعانه و ارزشمند خود این مسیر نورانی و جاودان را به دیگران نشان دادند.
 
 جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به نقش آفرینی فدائیان اسلام در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: جمعیت فدائیان اسلام و در راس آن شهید سید مجتبی‌هاشمی از همان روزهای ابتدای جنگ توانستند با امتثال امر حضرت امام (ره) و فراخوانی و جذب و ساماندهی بیش از 10 هزار نفر از اعضاء جمعیت و سایر مردم، در دفاع از آبادان و خرمشهر نقش آفرینی کنند.
 
نامی افزود: تقدیم یک هزار شهید از فدائیان اسلام به پیشگاه اسلام و قرآن در دوران دفاع مقدس، گواه روشنی بر پیشگامی، شجاعت و ولایت پذیری این گروه از جوانان میهن اسلامی است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcexx8w.jh8voi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما