يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : 29139
منبع : روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم

حضور اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم در چهاردهمین نمایشگاه بین الملل محیط زیست

قم نيوز : قم نیوز: رییس اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم از حضور گسترده و آموزش محور این اداره کل در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست خبر داد.
حضور اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم در چهاردهمین نمایشگاه بین الملل محیط زیست
به گزارش قم نیوز، سید محمدرضا بهشتی پور با اشاره به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست اظهار داشت: این نمایشگاه که در روزهای ۲ تا ۵ اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود، یکی از مهمترین رویدادهای زیست محیطی کشور در نیمه دوم سال بوده و در آن شرکت های داخلی و خارجی جدیدترین دستاوردها و تکنولوژی‌های خود در حوزه محیط زیست را ارایه می‌کنند.

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به لایه‌ها و سطوح مختلف اجتماعی، تعمیق فرهنگ زیست‌محیطی در جامعه، جلب مشارکت عمومی در حفظ و حراست از محیط زیست و معرفی توانمندی‌های علمی و آموزشی در این عرصه می باشد.

رییس اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه حضور و مشارکت این اداره کل در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با تاکید بر مسایل آموزشی به ویژه برای کودکان و نوجوانان خواهد بود، تصریح کرد: برنامه‌ریزی و اقدامات گسترده ای در راستای حضور کیفی و هدفمند در این نمایشگاه به انجام رسیده و همه زمینه‌ها برای حضور موثر نخبگان، پژوهشگران، مخترعان و تشکل‌های مردم نهاد زیست محیطی استان قم در نمایشگاه فراهم آمده است.

وی در پایان ضمن دعوت از مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی استان، مدیران روابط عمومی و اصحاب رسانه و تمامی فعالان و علاقه مندان به محیط زیست برای حضور و بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، گفت: غرفه اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم در سالن ۴۱B غرفه شماره ۲۸ از ساعت ۹ تا ۱۶ آماده پذیرایی و دریافت انتقادات و پیشنهادات بازدیدکنندگان و دوستداران طبیعت می باشد.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcdnf0x.yt0ns6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما