دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : 29395
نایب‌التولیه آستان مقدس حضرت معصومه (س):

سنت‌های سیره علوی در جامعه امروزی اجرایی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: نایب‌التولیه آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: در تلاش هستیم سنت‌های سیره علوی که در جامعه کمرنگ شده است با فرهنگ سازی مناسب به اجرا برسانیم.
سنت‌های سیره علوی در جامعه امروزی اجرایی می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید علی اکبر حسینی‌نژاد پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در محل کارگاه ساخت ضریح حرمین عسکریین برگزار شد، اظهار داشت: کنگره بین‌المللی سیره اهل‌بیت (ع) دارای برنامه‌های متنوعی است که برخی از این برنامه‌ها آغاز شده و در حال اجرا است.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های این کنگره افزود: ۵ هزار کودک در مسجد مقدس جمکران با موضوع غدیر به نقاشی پرداختند که این نقاشی‌ها، گویاتر از متون ادبی بود.

نایب التولیه حرم حضرت معصومه (س) ادامه داد: در تلاش هستیم این برنامه را برای نیم میلیون نفر از کودکان و نوجوانان سراسر کشور به اجرا در بیاوریم.

حجت‌الاسلام حسینی‌نژاد به برخی مسائل که مربوط به دوران اهل‌بیت (ع) بوده و اکنون در جامعه کمرنگ شده است اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم این سنت‌ها را به جامعه امروز برگردانده و به اجرا برسانیم.

وی با اشاره به برخی از سنت‌های سیره علوی گفت: اعتکاف در ماه مبارک رمضان از جمله آداب سیره علوی است که در مسجد اعظم حرم حضرت معصومه (س) اجرایی می‌شود.

نایب‌التولیه آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: فراگیر کردن اذان در مجامع عمومی بازار و کارخانجات و دیگر محافل عمومی از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار داریم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchmxni.23nwwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما