سه شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 3766
سیدی گفت:

ترور دانشمندان هسته‌ای نشانه ضعف دشمنان

قم نيوز : قم نیوز: دبیرکل مجمع نخبگان ایران ضمن اظهار تاسف از ترور دانشمندان هسته‌ای گفت: ترور نخبگان و دانشمندان هسته‌ای نشانه درماندگی، ضعف و زبونی دشمنان و شکست آنها در ماراتن‌های علمی و فناوری است.
ترور دانشمندان هسته‌ای نشانه ضعف دشمنان
به گزارش قم نیوز، سیدروح‌الله سیدی صبح سه‌شنبه اظهار داشت: دشمنان به دلیل اینکه تحمل دستاوردهای علمی و این همه پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی را ندارند، ناگزیر دست به اقدامات تروریستی و ابلهانه می‌زنند، غافل از اینکه این حرکات مذبوحانه عزم و اراده جوانان ایرانی را برای فتح قله‌های پیشرفت دوچندان خواهد کرد.

رییس شورای مرکزی مجمع نخبگان ایران ادامه داد: متاسفانه این ترورهای کور زیر لوای شعارهای فریبنده دموکراسی و دفاع از حقوق بشر انجام می‌شود و جا دارد جامعه جهانی خصوصا سازمان ملل برای یکبار هم که شده قاطعانه موضع‌گیری کند.

سیدی گفت: با وجود اینکه دست‌های استکبار جهانی در ترور دانشمندان ایرانی مشهود است ولی هیچ عزمی برای محکوم کردن یا صدور قطعنامه از سوی سازمان ملل متحد علیه آنها وجود ندارد.

وی تصریح کرد: متاسفانه چند کشور پیوسته دنبال این هستند که فناورهای هسته‌ای در انحصار آنها است و برای اینکه سایر کشورها را از رسیدن به این حق طبیعی محروم کنند حتی دست به حذف فیزیکی دانشمندان و متخصصان می‌زنند.

حذف فیزیکی دانشمندان در عزم ملت ایران تاثیری ندارد
دبیرکل نخبگان ایران خطاب به آمریکا و حامیانش گفت: این اقدامات ناپسند و ناجوانمردانه ذره‌ای در انگیزه و عزم راسخ ملت ایران برای فتح قله‌های بلند علمی، خللی ایجاد نخواهد کرد.

وی همچنین گفت: ما نیز باید از دانشمندان و متخصصان خود بیش از این حفاظت کرده و لحظه‌ای از نقشه‌های شوم دشمنان غافل نشویم.

سیدی ادامه داد: تروریسم اقدامی واپس گرایانه، ناپسند، مذموم و نشانه ضعف و ناتوانی یک کشور است و قطعا حذف فیزیکی و ترور شخصیت‌ها هرگز نشانه اقتدار و قوت دشمنان انقلاب اسلامی ایران نیست.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.90s2yt059a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما