پنجشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : 3821
با حضور آیت‌الله نوری همدانی برگزار شد؛

بزرگداشت شهید احمدی‌روشن در قم

قم نيوز : قم نیوز: مجلس بزرگداشت شهید احمدی‌روشن با حضور آیت‌الله نوری همدانی به همت مجمع طلاب و فضلای استان همدان در قم برگزار شد.
بزرگداشت شهید احمدی‌روشن در قم
به گزارش قم نیوز، مجلس بزرگداشت شهید احمدی‌روشن با حضور آیت‌الله نوری همدانی، آیت‌الله گرامی و جمعی از فضلا و روحانیون حوزه‌های علمیه و همچنین مسوولان و فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی در دفتر آیت‌الله نوری همدانی برگزار شد.

در این مراسم که از سوی مجمع طلاب و فضلای استان همدان و تیپ مستقل امام جعفر صادق(ع) برگزار شد، حاضران ضمن محکوم کردن ترور دانشمندان ایران از مراجع ذی‌صلاح درخواست کردند تا در اسرع وقت به پرونده ترور دانشمندان هسته‌ای رسیدگی کنند.

حجت‌الاسلام محمد رزاقی از فضلای حوزه علمیه قم نیز در این مراسم با بیان اینکه دشمن خیال خام کرده که با ترور دانشمندان ایرانی می‌تواند مانع از حرکت قطار ایران به سمت پیشرفت و آبادانی شود، بیان داشت: دشمن بداند که هزاران هزار دانشمند همانند شهدای هسته‌ای در ایران زندگی می‌کنند و قله‌های پیشرفت و توسعه را با سرعت می‌پیمایند.

وی با بیان اینکه چرا مدعیان مبارزه با تروریست در قبال ترور دانشمندان هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران سکوت کرده‌اند، بیان داشت: امروز همه جهانیان پی برده‌اند که چه کسانی شعار دروغین مبارزه با تروریست را سر می‌دهند و در پشت پرده از تروریست‌ها حمایت کرده و به آنها کمک می‌کنند.

شهید احمدی روشن صبح روز چهارشنبه ۲۱ دی‌ماه در عملیاتی تروریستی به شهادت رسید.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.0dmiw6dcygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما