جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 39182
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اقدام شهرداري قم در زمينه ترويج اصول ناب امام خميني(ره) از طريق تبليغات محيطي

قم نيوز : قم نیوز: عضو شوراي اسلامي شهر قم گفت: شهرداري قم در زمينه ترويج اصول ناب امام خميني(ره) با تبليغات محيطي و معرفت‌افزايي برنامه‌ريزي لازم را داشته است.
اقدام شهرداري قم در زمينه ترويج اصول ناب امام خميني(ره) از طريق تبليغات محيطي
به گزارش قم نیوز، مصطفي ملايي با بيان اينكه شهر قم به عنوان مهد انقلاب است و امام خميني(ره) قيام خود را از اين شهر به عنوان مرجع جهان اسلام آغاز كردند، اظهار كرد: وجود بيت امام خميني(ره) و ظرفيت‌هاي ديگري مانند حوزه از سويي و شاهراه ارتباطي ديگر استان‌ها در اين شهر از سويي ديگر بر اهميت اين شهر مي‌افزايد.

وي خاطرنشان كرد: خيل مشتاقان و علاقمندان از مسير قم تردد پيدا مي‌كنند، از سويي ديگر قم محلي براي ارادت به امام خميني(ره) و وجود بيت ايشان بر اهميت موضوع مي‌افزايد، بنابراين انتظار بالايي از سوي مديريت شهري براي خدمت‌رساني به زائران و بحث فضاسازي وجود دارد، تا فضاي مربوط به ايام حزن و ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلامي را انعكاس دهند.

عضو شوراي اسلامي شهر قم با بيان اينكه شهرداري قم در اين زمينه كارگروه تشكيل داده تا نسبت به خدمات‌رساني به زائران اقدام كند، گفت: با عنايت به تاكيداتي كه رهبري در ۱۴ خرداد سال گذشته داشتند، شهرداري نسبت به اطلاع‌رساني، انعكاس و زنده نگاه داشتن اصول ناب امام خميني(ره) به صورت ويژه در قالب تبليغات محيطي اقدام كرده و نسبت به معرفت‌افزايي و حمايت از گروه‌ها و هيأت‌هاي در حال حركت به سمت مرقد امام خميني(ره) اهتمام دارد.

وي خاطرنشان كرد: سازمان زيباسازي، مجموعه فرهنگي و خدمات شهري به صورت ويژه برنامه‌ريزي كردند و جلساتي تشكيل دادند تا چنين فضايي ايجاد شود.

ملايي عنوان كرد: مديريت شهري قم نسبت به اين مسئله توجه دارد و همراه و همگام با مردم سالگرد امام خميني(ره) را گرامي مي‌دارد و براي خدمت‌رساني در مسيرهاي ورود و خروج و عوارضي و ميدان ۷۲ حضور خواهد داشت، تعامل خوبي بين دستگاه‌ها براي ارائه خدمات وجود دارد.

وي با بيان اينكه بايد دولت به قم توجه ويژه‌اي با توجه به جايگاه اين شهر داشته باشد، گفت: قم از ظرفيت‌هايي مانند حرم حضرت فاطمه معصومه(س)، مسجد مقدس جمكران و حوزه علميه قم برخوردار است، بنابراين با توجه به وجود زائران بايد توجه ويژه‌اي به اين شهر صورت گيرد و بودجه‌هايي به صورت ملي در اين زمينه اختصاص داده شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccisq1.2bqo48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما