چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : 4200
رییس چهاردهمین جشنواره شیخ طوسی:

عالمان دینی با قلم خود توطئه جدید غربی‌ها را خنثی کنند

قم نيوز : قم نیوز: رییس چهاردهمین جشنواره شیخ طوسی گفت: امروز تئوری‌پردازان غربی به دنبال استعمار بیداری اسلامی هستند و این وظیفه علمای شیعه را چندین‌برابر می‌کند تا با دست به قلم شدنشان این توطئه دشمنان را خنثی سازند.
عالمان دینی با قلم خود توطئه جدید غربی‌ها را خنثی کنند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مهدی امیدی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه چهاردهمین جشنواره شیخ طوسی که در سالن شهید عارف‌الحسینی مدرسه عالی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: به دلیل اهمیت و جایگاه ویژه‌ای که بیداری اسلامی دارد موضوع چهاردهمین جشنواره شیخ طوسی بیداری اسلامی انتخاب شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه طلاب جامعة ‌المصطفی العالمیه استقبال خوبی از این جشنواره داشتند و در مجموع ۱۹۱ مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

رییس چهاردهمین جشنواره شیخ طوسی ادامه داد: از مجموع مقالات ارسال شده به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره شیخ طوسی چهار مقاله رتبه نخست، دو مقاله رتبه دوم، هفت مقاله رتبه سوم و ۱۴ مقاله نیز شایسته تقدیر شناخته شده است.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی توانست دو اردوگاه شرق و غرب را به هم بریزد، یادآور شد: بیداری اسلامی با هدف سرنگونی مستکبران و احیای اسلام در کشورهای انقلابی شکل گرفته است.

امیدی با بیان اینکه نخبگان ما باید تمام تحولات را به خوبی رصد کنند، اظهار داشت: امروز عالمان دینی باید در بیداری اسلامی نقش عمده‌ای داشته باشند و با رصد تحولات جهان توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند.

امیدی گفت: امروز تئوری‌پردازان غربی به دنبال استعمار بیداری اسلامی هستند و این وظیفه علمای شیعه را چندین‌ برابر می‌کند تا با دست به قلم شدنشان توطئه دشمنان را خنثی سازند.

فردوس قاسم‌اف پژوهشگر گرجستانی نیز در این مراسم با بیان اینکه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مقارن شده است با سقوط دیکتاتورها در کشورهای منطقه، اظهار داشت: در انقلاب‌هایی که در کشورهای عربی رخ داده است آمریکا هیچ نقشی نداشته ولی امروز سعی دارد ضررهایی که به خود و هم‌پیمانانش وارد شده است را جبران سازد.

وی با بیان اینکه زمانی که آمریکا دیده است نوکران اجیر شده‌اش شکست خورده‌اند و دیگر جایی در کشور خود ندارند از انقلاب‌ها حمایت کرده است، بیان داشت: فکر سقوط بشار اسد در ذهن مردم سوریه نبوده است و این بازی شیطان بزرگ است تا یکی از بزرگ‌ترین مخالفان اسرائیل را از منطقه حذف کند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.vnkt23nivftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما