سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : 4403
قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی:

تحریم نفتی ایران نشان دهنده استیصال آمریکاست

قم نيوز : قم نيوز: قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی با بیان اینکه تحریم اخیر آمریکا بر علیه ایران نشان‌دهنده ضعف و استیصال آنهاست، گفت: آمریکا هم‌اکنون در جهان به عنوان کشور شکست خورده نفس‌های آخرش را می‌کشد.
تحریم نفتی ایران نشان دهنده استیصال آمریکاست
به گزارش قم نيوز، حجت‌الاسلام محمود رجبی اظهار کرد: اکنون انقلاب اسلامی در شرایط مطلوبی قرار دارد و پیش از انقلاب وضعیت کنونی خواب و خیالی بیش نبود.

وی با بیان اینکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران زیر سلطه استکبار و استبداد بود، گفت: حرکت انقلاب اسلامی سلطه‌ها را برداشت و کشور ایران در طول ۳۰ و اندی سال پس از پیروزی گام‌های بلندی در مسیر پیشرفت و تعالی در عرصه‌های مختلف از جمله اقتدار بین‌المللی و ملی برداشته است.

قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: اکنون بهترین موقعیت را از نظر بین‌المللی، ملی، علمی و پیشرفت داریم و در عین حال که همه دشمنان علیه نظام تهدیداتی انجام می‌دهند، ولی ما اعتقاد داریم تهدیدات دشمنان با اقتدار رهبر معظم انقلاب به فرصت تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان بر این مسئله معترف‌ هستند که ایران در بالاترین موقعیت بین‌المللی و ملی قرار دارد، تصریح کرد: دشمنان به طور معمول برای حل بحران‌های خود دست نیاز به سوی ما دراز می‌کنند.

رجبی با بیان اینکه کشورهای انقلابی منطقه برای فروپاشی نظام سلطه از ما الهام گرفتند، گفت: دشمنان با هر روشی که بتوانند بر مملکت ما فشار می‌آورند و اگر در این مرحله بتوانند جلوی پیشرفت ما را بگیرند کشورهای دیگر ناامید و بیداری اسلامی مهار می‌شود.

وی با بیان اینکه تحریم اخیر آمریکا علیه ایران نشان‌دهنده ضعف و استیصال آنهاست، گفت: آمریکا در هر جایی ورود پیدا کرد مانند توطئه علیه کشور افغانستان، عراق و غزه شکست خورد و اکنون در جهان به عنوان کشور شکست خورده نفس‌های آخر را می‌کشد اما می‌خواهد خودی نشان دهد تا وانمود کند ما هنوز در صحنه هستیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: کشورها باید مطابق قوانین اسلام و نفی نظام سلطه گام بردارند تا پیروز میدان باشند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.xq0a2bq01la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما