چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : 4699
سرپرست باشگاه صبای قم:

پیروزی را در یادگار امام شکست می‌دهیم

قم نيوز : قم نيوز: سرپرست باشگاه صبای قم گفت: بازیکنان ما به خوبی اهمیت سه امتیاز دیدار خانگی با پیروزی تهران را می‌دانند و در دیدار امروز فقط به پیروزی فکر می‌کند.
پیروزی را در یادگار امام شکست می‌دهیم
به گزارش قم نيوز، محسن رمضان بیگی اظهار کرد: ما در عین ناباوری دیدار هفته بیست و پنجم را به فولاد خوزستان باخته‌ایم و برای جبران امتیازاتی که در آن مسابقه از دست دادیم باید پیروزی تهران را در خانه شکست بدهیم.

وی افزود: هیچ علاقه‌ای به از دست دادن امتیاز در دیدار برابر پیروزی تهران نداریم و با توجه به نیاز مبرم‌ سه امتیاز این بازی، قطعا در این مسابقه بازی بسیار بهتری نسبت به دیدارهای هفته‌های گذشته را در دستور کار خود قرار دهیم.

سرپرست باشگاه صبای قم با اشاره به دیدار حساس و سرنوشت ‌ساز صبای قم در برابر پیروزی تهران ابراز داشت: این مسابقه حکم صعود صبا را دارد، بازیکنان ما باید با تلاش، کوشش و بدون توجه به جایگاه پیروزی تهران در جدول مسابقات تمام توان خود را برای پیروزی تیم در این دیدار به کار گیرند، زیرا این بازیکنان توانایی اثبات شایستگی‌های خود را دارند.

وی افزود: بازیکنان تیم و اعضای کادر فنی باید بدون توجه به جایگاه تیم و بازی در زمین حریف تنها برای موفقیت و تثبیت جایگاه تیم در بالای جدول تلاش خود را به کار گیرند و با نمایش یک بازی فوق‌العاده فعل خواستن را برای موفقیت در کسب سهمیه لیگ قهرمانان فوتبال آسیا از یازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ به خوبی صرف کنند.

رمضان بیگی همچنین با بیان اینکه بازی حساب شده و منطقی و کسب یک پیروزی روحیه تیمی ما را از شرایط کنونی بهتر می‌کند، بیان داشت: شاید در این مسابقه بنا به تشخیص کادر فنی بازی کاملا هجومی را در دستور کار خود قرار دهیم، ما هیچ علاقه‌ای به از دست دادن امتیاز در این مسابقه نداریم.

سرپرست باشگاه صبای قم همچنین با اشاره به دیدار صبای قم در مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: در این مسابقه بازیکنان ما هرچه زدند به در بسته خورد ولی فولادی‌ها با استفاده از ضد حمله شرایط بازی را تغییر دادند‌، به نظر من نتیجه عادلانه برای این بازی چیزی از غیر نتیجه سه بر صفر به سود تیم فوتبال فولاد خوزستان بود.

وی با بیان اینکه بار دیگر با شکست پیروزی باز هم مدعی می‌شویم، یادآور شد: بازیکنان تیم ما از لحاظ شرایط روانی مطلوب قرار دارند و با کسب سه امتیاز خانگی از دیدار در مقابل پیروزی تهران به دنبال بازسازی روحی در تعطیلات لیگ هستیم.

در نهمین هفته از دور برگشت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، از ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه امروز تیم‌های فوتبال صبای قم و پیروزی تهران به قضاوت سعید مظفری‌زاده در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.hexfuqemhsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما