پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 7251

به بركت انقلاب اسلامی معرفت اهل بیت(ع) در جهان گسترش یافته است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: بحمدالله پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شناخت و معرفت نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در میان شیعیان و در سرتاسر جهان افزایش پیدا كرده است.
به بركت انقلاب اسلامی معرفت اهل بیت(ع) در جهان گسترش یافته است
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی نژاد چهارشنبه شب در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه پوستر نخستین كنگره ملی حضرت زینب(س) اظهار داشت: دشمنان اسلام از دیرباز در پی محروم ساختن مردم از انوار الهی ائمه اطهار(ع) بوده و هستند، اما طلوع فجر انقلاب بسیاری از نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب ساخته است.

وی با بیان اینكه هنوز شخصیت برجسته و ابعاد وجودی بسیاری از شخصیت های بزرگ اسلام همچون حضرت زینب كبری(س) برای ما ناشناخته باقی مانده است، خاطرنشان كرد: امروز هرچه بینش و بصیرت مردم نسبت به اسلام و انقلاب افزوده می شود، معرفت و شناخت نسبت به ائمه اطهار(ع) نیز گسترش می یابد.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) تصریح كرد: همواره در طول تاریخ شیعیان و محبان اهل بیت(ع) به ویژه هنرمندان با استفاده از ذوق و هنر خود برای نشان دادن ارادت خود به خاندان عصمت و طهارت(ع) آثار هنری بی نظیری را آفریده اند و این نمایشگاه نیز می تواند برای تشویق و ترغیب هرچه بیشتر هنرمندان در این عرصه مهم و موثر باشد.

نمایشگاه پوستر نخستین كنگره ملی حضرت زینب(س) از روز ۱۸ خردادماه به مدت سه روز با عرضه ۳۲ اثر هنری در بخش تجسمی و گرافیك در نمایشگاه اشراق قم پذیرای علاقه مندان به آثار هنری به ویژه در بخش مذهبی می باشد.

كنگره ملی حضرت زینب(س) با هدف تبیین ابعاد علمی و شخصیت برجسته بزرگ بانوی اسلام با حضور جمعی از علما، فضلا، طلاب و روحانیون و پژوهشگران در روزهای ۱۸ و ۱۹ خردادماه در شهر مقدس قم برگزار می شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.n9urak9xqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما